سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که نخواهد آبرویش بریزد ، از جدال بپرهیزد . [نهج البلاغه]
تور لحظه آخری

در این قسمت از وب سایت قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با موقعیت شهری بزرگترین ‏شهر کشور چین یعنی شانگهای در اختیار گردشگران تور شانگهای قرار دهیم. این شهر در واقع یک شبه جزیره در میان رود یانگ تسه، خلیج هانگ زو، جزیره چانگ ‏مینگ و چندین جزیره دیگر است. شانگهای با وسعتی غالب بر 6000 کیلومتر مربع در ‏ارتفاع 4 متری از سطح دریا واقع شده است و به طور کلی جزء مناطق کم ارتفاع در چین ‏محسوب می شود. رود هوانگ پو شاخه ای از رود بزرگ یانگ تسه است که از دل ‏شانگهای می گذرد و این شهر را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می کند که بر زیبایی ‏های آن افزوده است و برای گردشگران تور شانگهای بسیار جالب است همچنین لازم به ‏ذکر می باشد قسمت غربی شانگهای بافت قدیمی و در قسمت شرق آن بافت مدرن و ‏امروزی شهر را شاهد هستیم که هر یک از این قسمت ها به ترتیب پو کسی و پوداگ ‏نام دارند. این شهر زیبا و بزرگ به دلیل موقعیت مکانی که در آن قرار دارد از لحاظ تجاری و ‏گردشگری اهمیت زیادی برای دولت چین دارد و در تقسیم بندی های این کشور یکی از ‏‏4 منطقه خود گردان چین اعلام شده است همچنین می توان گفت شانگهای توریستی ‏ترین شهر کشور چین است و سالانه تعداد زیادی از مردم ایران نیز با تور شانگهای سفر ‏می کنند. در سفر با تور شانگهای خواهید دید که شانگهای از نظر موقعیت جغرافیایی و بافت ‏شهری تشابه زیادی به شهر نیویورک کشور آمریکا دارد و این امر باعث شده است تا ‏بسیاری از مردم لقب نیویورک شرقی را به این شهر اختصاص بدهند. اگر قصد سفر با تور شانگهای را دارید خوب است بدانید فاصله شهر بندری شانگهای از ‏برخی از شهر های این مهم چین به شرح زیر است: 
فاصله شانگهای از پکن حدود 1200 کیلومتر فاصله شانگهای از گوانگ ژو حدود 1400 کیلومتر ‏‎ فاصله شانگهای از هنگ گنگ حدود 200 کیلومتر ‏

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/23:: 10:39 صبح     |     () نظر

کشور اتریش از زیبا ترین کشورهای اروپایی در نیم کره شمالی و مرکز غرب اروپا قرار دارد. گردشگران تور اتریش بهتر است بدانند این کشور به هیچ دریای آزادی دسترسی ندارد و شامل قسمت هایی از شرق آلپ و رودخانه دانوب می باشد. کشور اتریش با توجه به مساحتی حدودا 83835 کیلو متر مربع یکی از بزرگ ترین شهرهای قاره اروپا در تور اتریش به حساب می آید. این کشور را اگر بخواهیم برای گردشگران تور اتریش از نظر موقعیت جغرافیایی تقسیم بندی کنیم می توانیم به پنج دسته تقسیم کنیم:
مناطق کارپات و آلپ به وسعت 9000 کیلومتر مربع که 3/11 درصد از مساحت کشور اتریش را در دارد. جلگه وین به وسعت 35000 کیلومتر مربع که 5/4 درصد مساحت کشور اتریش را در بر گرفته است. قسمت آلپ شرقی به وسعت 52500 کیلومتر مربع که در واقع معادل 5/62 درصد از مساحت کل کشور اتریش را شامل می شود. منطقه گرانیت وگنی شوخلند به وسعت 8600 کیلومتر مربع 5/10 درصد از مساحت کل کشور اتریش را در بر گرفته است.
از کشور های همسایه اتریش می توان به ایتالیا از سمت جنوب، اسلواکی و مجارستان از سمت شرق، لیختن اشتاین و سوئیس از سمت غرب و آلمان و چک از سمت شمال اشاره کرد. همچنین گردشگران عزیز تور اتریش جالب است بدانند مساحت این کشور به طور کلی 2737 کیلو متر مربع می باشد. بیش از 70 درصد این سرزمین را رشته کوه های آلپ فرا گرفته است و بیشتر رودهای مهم این کشور مانند دانوب و انس از رشته کوه های آل سرچشمه می گیرند.
بیشتر زمین های قابل کشت و کشاورزی در مناطق کم ارتفاع و پست کشور اتریش قرار گرفته است. وین پایتخت اتریش با جمعیتی معادل یک چهارم کل کشور از بزرگ ترین شهرهای اتریش برای گردشگران تور اتریش به حساب می آید. از دیگر شهرهای مهم اتریش می توان به سالزبورگ، اینسبورگ، گراتس و لینز اشاره کرد.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/22:: 3:44 عصر     |     () نظر

اگر قصد سفر به کشور ترکیه را دارید تور مارماریس میتواند انتخاب خوبی باشد در ادامه با لحظه آخر همراه باشید تا اطلاعاتی که گردشگران تور مارماریس در سفر به این شهر نیاز دارند را در اختیارتان قرار دهیم این شهر که در استان موغله واقع شده است یکی از شهر های بندری کشور ترکیه می باشد.
مارماریس جمعیتی غالب بر 28000 نفر دارد و به خاطر قرار گرفتن در میان رشته کوه ها و نیز همجواری با سواحل ریویرا (Riviera) معروف شده است این شهر با دارا بودن دو لنگرگاه مهم و همچنین بنادر پر اهمیت و متعدد به عنوان یکی از مراکز اصلی کشتیرانی و غواصی شناخته می شود و از لحاظ تجاری و صنعت گردشگری یکی از شهر های مهم کشور توریستی ترکیه محسوب میشود.
این شهر در جنوب غربی ترکیه قرار دارد و از شمال به خلیج گکوا، از شرق به شبه جزیره داتچا، از جنوب به دریای مدیترانه و از غرب به دریاچه کوی جیز راه دارد همچنین قدمت مارماریس به 600 سال قبل از میلاد مسیح باز میگردد و از سری شهر های توریستی دنیا محسوب میشود این شهر به دلیل دارا بودن سنگ مرمر مارماریس نام گذاری شده موقعیت جغرافیایی همچنین هوای مطبوع مارماریس باعث شده است که سالانه 300 تا 400 هزار گردشگر با تور مارماریس به این شهر سفر کنند.
با اینکه مارماریس در جنوب غربی ترین نقطه کشور ترکیه قرار دارد اما وجود دو فرودگاه دالامان و میلاس بدروم که به ترتیب در فاصله های 100 و 150 کیلومتری این شهری قرار دارند و آماده خدمت رسانی به گردشگران تور مارماریس هستند دسترسی به این شهر را آسان کرده اند. مارماریس با نزدیک بودن به شهر های مدرن و آنتیک و دارا بودن سواحلی با آب های زلال و آبی، بنادر طبیعی، گیاهان گرمسیری، زیبایی های طبیعی و همچنین سواحل بکر و طولانی توانسته است رضایت گردشگران تور مارماریس با هر سلیقه ای را جلب کند.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/22:: 3:42 عصر     |     () نظر

پکن یکی از مشهور ترین شهر های سراسر کشور جمهوری چین به شمار می رود که دارای تعدادی از برترین چشم انداز ها و معابد کشور را در خود جای داده است از این رو گردشگران زیادی در سال های اخیر تور پکن را به عنوان مقصد گردشگری و گذراندن تعطیلات خود این شهر تاریخی را انتخاب می کنند . این شهر بسیار شلوغ است و فعالیت های بسیاری همواره در این شهر در جرین بوده و همیشه مردمان این شهر را در حال جنب و جوش خواهید دید.
پکن با وجود 22 میلیون نفر جمعیت در شمال کشور پهناور چین قرار واقع شده است که به عنوان دومین شهر پرجمعیت چین بعد از شانگهای شناخته شده است.گردشگران تور پکن توجه داشته باشند که فرودگاه بین المللی پکن یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های پکن به شمار می رود که سالانه تعداد بی شماری از مسافران تور پکن و مردم این شهر را ج به جا می کند.
به طور کلی به خصوص در چند سال اخیر تور پکن با رشد زیادی رو به رو بوده است و گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جذب کرده است البته شایان ذکر است که تور پکن به دلیل بالا بودن هزینه مسافران خاص خودش را دارد.
پکن از لحاظ آب و هوایی به این صورت است که در فصل بهار دارای هوایی مناسب و گاهی گرم است. تابستان گرم به همراه باران های موسمی دارد. پاییز در این شهر صاف و آفتابی و گرم است و زمستان نیز سرد همراه با باد و طوفان های فصلی و بارش برف می باشد. 
از جاذبه های گردشگری پکن نیز می توان به دیوار بزرگ چین و شهر ممنوعه اشاره کرد که در تور پکن طرفداران زیادی دارند. پکن دارای شش فرودگاه است که بزرگ ترین آنها فرودگاه بین المللی پکن نام دارد. بیشتر پرواز‌های داخلی و تقریبا تمامی پرواز‌های بین اللملی پکن از طریق این فرودگاه انجام می‌شود. پنج فرودگاه دیگر شهر بیشتر کاربردهای نظامی دارند.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/21:: 12:52 عصر     |     () نظر

سن پترزبورگ یکی از بزرگترین شهرهای روسیه می باشد و از نظر مساحت جغرافیایی بزرگترین مساحت را بعد از مسکو دارد و دومین شهر از این نظر در روسیه است، در تور سن پترزبوگ می توان از اماکن تفریحی و جاذبه های گردشگری هم چون کلیساها ، مجسمه ها ، قصر ها و دیگر جاهای دیدنی نام برد. در صورت پیدا نکردن تور مورد نظر به قسمت تور روسیه مراجعه فرمائید. 
دستور ساخت این شهر را در سال 1703 پتر کبیر صادر کرد که تا سال 1919 به عنوان پایتخت روسیه برای گردشگران تور سن پترزبورگ شناخته شده بود. البته از ابتدا این شهر را به این نام نمی خواندند ، سه بار نام سن پترزبورگ تغییر کرد و در آخر هم به اسم اولیه خود در سراسر دنیا شهرت یافت. 
در ابتدای ساخت این شهر چندین مهندس و افراد مجرب از کشورهایی مثل: ایتالیا و فرانسه دعوت شدند تا بتوانند به کمک یکدیگر این چند جزیره را تبدیل به یک شهر زیبا کنند که با توجه به علم و امکانات آن زمان بسیار هم موفق بوده اند. با ساخت چندین پل عظیم و جاده های طویل توانستند دسترسی به بیشتر نقاط پترزبورگ را سهل و آسان کنند. پتروپاولوکس ، بنای قلعه ای شکل با 6 دژ اولین سازه ای بود که مهندسین در این شهر ساختند که تا به امروز از آن برای گردشگران تور سن پترزبورگ مرمت و حفظ کرده اند. 
قدمت این شهر به قرن هجدهم میلادی باز می گردد که 250 سال پایتخت روسیه بوده است. گردشگران عزیز تور سن پترزبورگ جالب است بدانید این شهر شمالی ترین شهر دنیا می باشد که جمعیت آن طبق آمار های اخیر 5 میلیون نفر می باشد. با توجه به این که این شهر دارای 45 جزیره و 50 رودخانه و آبشار می باشد ، برخی از اهالی آن را ونیز می خوانند که برای مسافرین تور سن پترزبورگ بسیار جالب به نظر می رسد.لازم به ذکر است که در شهر سن پترزبورگ نیمی از سال آب و هوایی زمستانی همراه با بارش برف سنگین همراه است که این امر می تواند باید برای گردشگران تور سن پترزبورگ مهم باشد که بتوانند تصمیم بگیرند چه زمانی علاقه به سفر به این شهر یخبندان را دارند. 
پترزبورگ بیش از 80 پل دارد که 25 عدد از آن ها متحرک می باشد و هنگام باز یا بسته شدن آن ها علاوه بر گردشگران تور سن پترزبورگ بقیه مردم هم به تماشا می پردازند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور سن پترزبورگ به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/21:: 12:51 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >