سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از ایمان پرسیدند ، فرمود : ] ایمان بر چهار پایه استوار است ، بر شکیبایى ، و یقین و داد و جهاد . و شکیبایى را چهار شاخه است : آرزومند بودن ، و ترسیدن ، و پارسایى و چشم امید داشتن . پس آن که مشتاق بهشت بود ، شهوتها را از دل زدود ، و آن که از دوزخ ترسید ، از آنچه حرام است دورى گزید ، و آن که ناخواهان دنیا بود ، مصیبتها بر وى آسان نمود ، و آن که مرگ را چشم داشت ، در کارهاى نیک پاى پیش گذاشت . و یقین بر چهار شعبه است : بر بینایى زیرکانه ، و دریافت عالمانه و پند گرفتن از گذشت زمان و رفتن به روش پیشینیان . پس آن که زیرکانه دید حکمت بر وى آشکار گردید ، و آن را که حکمت آشکار گردید عبرت آموخت ، و آن که عبرت آموخت چنان است که با پیشینیان زندگى را در نوردید . و عدل بر چهار شعبه است : بر فهمى ژرف نگرنده ، و دانشى پى به حقیقت برنده ، و نیکو داورى فرمودن ، و در بردبارى استوار بودن . پس آن که فهمید به ژرفاى دانش رسید و آنکه به ژرفاى دانش رسید از آبشخور شریعت سیراب گردید ، و آن که بردبار بود ، تقصیر نکرد و میان مردم با نیکنامى زندگى نمود . و جهاد بر چهار شعبه است : به کار نیک وادار نمودن ، و از کار زشت منع فرمودن . و پایدارى در پیکار با دشمنان ، و دشمنى با فاسقان . پس آن که به کار نیک واداشت ، پشت مؤمنان را استوار داشت ، و آن که از کار زشت منع فرمود بینى منافقان را به خاک سود ، و آن که در پیکار با دشمنان پایدار بود ، حقى را که بر گردن دارد ادا نمود ، و آن که با فاسقان دشمن بود و براى خدا به خشم آید ، خدا به خاطر او خشم آورد و روز رستاخیز وى را خشنود نماید . و کفر بر چهار ستون پایدار است : پى وهم رفتن و خصومت کردن و از راه حق به دیگر سو گردیدن و دشمنى ورزیدن . پس آن که پى وهم گرفت به حق بازنگشت ، و آن که از نادانى فراوان ، خصومت ورزید ، از دیدن حق کور گشت ، و آن که از راه حق به دیگر سو شد ، نیکویى را زشت و زشتى را نیکویى دید و مست گمراهى گردید ، و آن که دشمنى ورزید راهها برایش دشوار شد و کارش سخت و برون شو کار ناپایدار . و شک بر چهار شعبه است : در گفتار جدال نمودن و ترسیدن و دو دل بودن ، و تسلیم حادثه‏هاى روزگار گردیدن . پس آن که جدال را عادت خود کرد ، خویش را از تاریکى شبهت برون نیاورد ، و آن که از هر چیز که پیش رویش آمد ترسید ، پیوسته واپس خزید ، و آن که دو دل بود پى شیطان او را بسود ، و آن که به تباهى دنیا و آخرت گردن نهاد هر دو جهانش را به باد داد . [ و پس از این سخن گفتارى بود که از بیم درازى و برون شدن از روش کارى که در این کتاب مقصود است نیاوردیم . ] [نهج البلاغه]
تور لحظه آخری

یکی از زیبا ترین شهرهای تایلند که چندین سال پیش پایتخت این کشور بوده بانکوک می باشد. بانکوک شهری افسانه ای و رو به پیشرفت است که طی 10 سال گذشته توانسته بخش بزرگی از گردشگران تور تایلند را به خود جذب کند. تلفیق معماری و سنت قدیمی با آسمان خراش ها و مراکز خرید مدرن توانسته در عین تضاد یک شهر بی نظیر را برای سفر گردشگران تور بانکوک رقم بزند. با توجه به استقبال گردشگران تور بانکوک هتل ها و مراکز خرید زیادی امروزه در این شهر از تایلند ساخته شده است. 
با این همه تغییراتی که در نمای شهر بانکوک به وجود آمده است هنوز هم مردم محلی به رسم رسومات و اعتقاداتشان احترام گذاشته و به آن ها عمل کی کنند. بانکوک در مرکز کشور تایلند و به وسعت 1600 کیلومتر مربع واقع شده است. بانکوک با جمعیت بالغ بر 9 میلیون نفر از پر جمعیت ترین و شلوغ ترین شهرهای تایلند محسوب می شود. در سفر با تور بانکوک می توانید هم از معابد و پرستشگاه های با قدمت 1000 ساله دیدن فرمایید و هم از جاذبه های گردشگری یا پارک های تفریحی فوق العاده زیبا آن لذت ببرید. در سفر با تور بانکوک می توانید یک خاطره فراموش نشدنی را برای خود و همسرتان رقم بزنید. 
در سفر با تور بانکوک برای این که بتوانید تمام شهر را به خوبی مشاهده کنید باید یک برنامه ریزی دقیق و با شناخت قبلی از اماکن تفریحی و جاذبه های گردشگری داشته باشید. برای رفت و آمد در شهر هم می توانید از تاکسی،توک توک(یک موتور سه چرخه با کجاوه که وسیله نقلیه عمومی سنتی در بانکوک محسوب می شود)، مترو و اتوبوس استفاده کنید. 
همان طور که گفته شد این تفاوت های سنتی و مدرنیته در کنار هم در این شهر است که گردشگران تور بانکوک را به سمت خود می کشاند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تور بانکوک به وب سایت لحظه آخر مراجعه نمئید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/11:: 12:9 عصر     |     () نظر

فرانسه کشوری که با عنوان های متعددی آن را می شناسند.عنوان هایی مانند پایتخت فرهنگی اروپا، کشور بازیگران مشهور تئاتر و سینما، کشوری برای خلق لحظات رمانتیک، کشور ناپلئون بُناپارت و جنگ هایش ، کشور شاعران و نویسندگان مشهوری چون الکساندر دوما، ویکتورهوگو، ژول ورن و گوستاو، کشور باغ موزه های سرسبز و کوه های پوشیده از برف آلپ و... 
فرانسه یکی از زیباترین کشور های اروپای غربی است و همواره جزو جذاب ترین کشور ها از نظر صنعت توریسم بوده است. قسمت‌ های شمالی و شمال شرقی فرانسه دارای آب‌ وهوای معتدل است و علاوه بر این، شاهد جاذبه‌ های گردشگری و توریستی فراوانی در این کشور هستیم. 
گردشگرانی تور فرانسه را برای سفر خود انتخاب می کنند که برای گردشگری بین سنت و مدرنیه؛ هیجان و آرامش؛ هنر و تاریخ؛ طبیعت و یا ساخته های دست بشر یکی را برای بازدید انتخاب کنند. 
انتخاب زمان مناسب برای سفر به فرانسه به علاقه شما بستگی دارد، زیرا در تمام طول سال تور فرانسه برگزار میشود اما پیشنهاد خاص ما برای گردشگران ایرانی که علاقه مند به تاریخ و طبیعت هستند، فصل پاییز و بهار، فصل شکوفه ها و گل ها و مناظر رنگانگ، می باشد. 
فرانسه در همسایگی ایتالیا، آلمان و اسپانیا؛ یکی از قدرتمندترین کشورها در زمینه جذب گردشگر است.بیشتر جمعیت این کشور را مسیحیان کاتولیک تشکیل می دهند و دارای اقلیت های مسیحی پروتستان، مسلمان و یهود نیز هستند. 
جاذبه های بسیار زیاد فرهنگی و تاریخی کشور فرانسه و همچنین آب و هوای مدیترانه ای آن باعث شده که گردشگران زیادی ار سراسر دنیا تور فرانسه را برای سفر خود انتخاب کنند. 
پاریس هم مانند سایر نقاط فرانسه، آب و هوای معتدل مدیترانه ای بهره می برد. امکان بارندگی در تمام سال در فرانسه وجود دارد ولی در پاییز و بهار یک امر حتمی است. در صورت پیدا نکردن تور مورد نظر به قسمت تور اروپا مراجعه فرمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/11:: 12:5 عصر     |     () نظر

مجارستان، کشوری در اروپای مرکزی، پایتخت آن بوداپست است. مجارستان شامل 19 شهرستان به علاوه بوداپست زیرا که این شهر مستقل است و متعلق به هیچ شهرستانی نیست.
شهرهای مهم مجارستان شامل دبرسن، میشکولتس، سگد، پچ و گیور هستند که با تور مجارستان می توانید به این شهر ها سفر کنید. کشور مجارستان کشوری مسطح و پست با دشت هایی‌ زیبا است که توسط رود دانوب معروف ترین و زیبا ترین رود در اروپا به 2 قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است. این کشور دارای معماری بسیار زیبا و غیر قابل توصیف است که اصالت وتمدن این کشور را در خود جای داده‌ است. مجارستان دارای آب و هوایی معتدل است، تابستان ها در این کشور نسبتا گرم با رطوبی متوسط، همچنین دارای زمستان‌هایی‌ با بارندگی زیاد و هوایی‌ سرد می باشد.
مناسب ‌ترین زمان برای گردشگران تور مجارستان که قصد سفر به این کشور را دارند، ماه‌های اردیبهشت و شهریور است که دمای هوا در این ماه‌ ها حدوداً کمتر از 21 درجه سانتی گراد می باشد، البته دمای هوا در فصل تابستان حدود 26 درجه سانتی گراد تخمین زده می شود، که تابستان را نیز فصلی مناسب برای سفر به این کشور تبدیل کرده است. دین مردم مجارستان مسیحیت کاتولیک است و زبان مردم این کشور مجارستانی، اما مردم بومی به طور گسترده تسلط به زبان انگلیسی و آلمانی دارند و زبان انگلیسی و آلمانی را زبان دوم خود می دانند. واحد پول این کشور فورینت مجارستان است.
از جاذبه های گردشگری این کشور می توان به قلعه بودا، پل زنجیری، میدان قهرمانان، کلیسای ماتیاس، گالیرت هیل و غیره اشاره کرد که این مکان ها، تفرجگاه بسیار مناسبی برای گردشگران تور مجارستان می باشد. در مجارستان مانند سایر کشورهایی که کمونیسم را پشت سر گذاشته‌ اند، خبری از چانه ‌زدن و تخفیف ‌گرفتن نیست، اما مسافران تور مجارستان باید بدانند که می توانند از امکانات این کشور با قیمتی کمتر و مقرون به صرفه از سایر کشورهای اروپا غربی بهره‌ مند شوند. برای اینکه با جاذبه های گردشگری مجارستان بیشتر آشنا شوید با تور مجارستان به این کشور زیبا سفر کنید و از جاذبه های آنجا دیدن فرمایید.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/9:: 10:56 صبح     |     () نظر

بیروت که به عروس شهر های خاورمیانه مشهور است، پایتخت کشور لبنان بوده و یکی از زیبا ترین شهر های قاره آسیا می باشد. این شهر بزرگ ترین شهر لبنان و یکی از مهم ترین و اصلی ترین بنادر آن می باشد. شهر بیروت همچنین یکی از قدیمی ترین شهر های خاورمیانه بوده و مرکز استان بیروت می باشد. اگر شما نیز از گردشگران تور بیروت هستید، با لحظه آخر همراه باشید تا اطلاعاتی درباره جغرافیا، اقلیم آب و هوایی، زبان، دین و جاذبه های این شهر در اختیارتان قرار دهیم. این شهر دارای مساحتی حدود 85 کیلو متر مربع بوده و جمعیتی حدود 2561366 نفر را در خود جای داده است.
بیروت شبه جزیره ای است مثلثی شکل که شمال و غرب آن به دریای مدیترانه منتهی شده و منطقه ای خوش آب و هوا و مناسب برای گردشگران تور بیروت محسوب می شود. این شهر به دلیل قرار گرفتن در جوار دریای مدیترانه، دارای اقلیم آب و هوایی مدیترانه ای می باشد. آب و هوای مدیترانه ای از تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های ملایم و مطلوب برخوردار می باشد. قرار گرفتن این شهر در منطقه با آب و هوای مدیترانه ای، تور بیروت را به یکی از محبوب ترین تور های خاورمیانه تبدیل کرده است. لازم به ذکر است که فصل زمستان، زمان مناسبی برای سفر گردشگران تور بیروت می باشد. همان طور که می دانیم اکثریت مردم کشور لبنان (چیزی حدود 60 درصد) مسلمان بوده و پایتخت این کشور از این قاعده مستثنی نیست. گفتنی است نیم بیشتر 60 درصد مسلمان کشور لبنان را پیروان مذهب شیعه تشکیل می دهند.
زبان رسمی این شهر عربی است اما مقیمان دیگر اقلیت ها به زبان خود سخن می گویند. به طور مثال صحبت به زبان های فرانسوی و یا لهجه لبنانی در این شهر رایج است. از جاذبه های گردشگری تور بیروت به ذکر چند مثال می پردازیم: غار جیتا، فارایا، صخره های روشه، میدان ساعت و غیره.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/9:: 10:48 صبح     |     () نظر

صربستان واقع در جنوب شرقی قاره اروپا که پایتخت آن شهر بلگراد می باشد. گردشگران تور صربستان جالب است بدانند نام این کشور تا سال 2006 مونته نگرو بوده است. صربستان با بسیاری از کشورهای توریستی همانند :از جنوب با آلبانی ، از شمال با مجارستان، از غرب با کرواسی و هرزگوین و از شرق با بلغارستان همسایه می باشند. 
رودخانه دانوب با 2820 کیلومتر درست از قسمت غربی تور صربستان با مرز کشورهای کرواسی و رومانی عبور می کند . در واقع صربستان از مرکز، جنوب و خاور اروپا گذر کرده است که مرزهای مشترک زیادی با کشورهای همسایه خود دارد. اگر با تور صربستان همراه شوید به این امر پی ببرید که این کشور بسیار سر سبز، خوش آب و هوا و با پوشش گیاهی انبوه می باشد. 
طبق اعلام رسمی سازمان سرشماری صربستان، این کشور دارای 10 میلیون جمعیت و با میانگین سنی 35 سال است. زبان رسمی این کشور صربیایی که 80 درصد از مردم صرب، 9 درصد مجار، 4 درصد رومانی، 1 درصد یوگوسلاوی و و 1 درصد بوسنیایی هستند. 
با توجه به جنگ های داخلی متعددی که طی 10 سال گذشته برای مردمان صربستان اتفاق افتاده است همچنین ویرانی و استعمارگری کشورهای همسایه بیش از 20 درصد صربی ها زیر خط فقر هستند و وضعیت مناسبی ندارند. برای گذراندن زندگی از کشاورزی در زمینه ی شیر، ذرت، گندم و گوشت همچنین صادرات اقلامی همانند ماشین آلات، تجهیزلا حمل و نقل و برخی مواد غذایی استفاده می کنند. 
اگر برای گردشگران تور صربستان بخواهیم موقعیت این کشور را به صورت تقسیم بندی توضیح دهیم دارای 22 شهر، 6160 روستا و 200 محله شهری می باشد که امروزه با توجه به استقلال یافتن این کشور باز هم مناطق فقیر نشین زیادی دارد. 
و در آخر باید گفت مردمان صربستان برای این که از زیر سلطه ی کشورهای دیگر خارج شوند تلاش های بسیاری برای آبادی این کشور انجام داده اند که امروزه با سفر به همراه تور صربستان می توانید شاهد این پیشرفت های چشمگیر باشید و از جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی آن لذت ببرید.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/8:: 12:26 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8      >