سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، برترین شرف است . [امام علی علیه السلام]
تور لحظه آخری

بدروم یکی از شهرهای استان موغله در جنوب غربی شهر ترکیه است که در کنار ساحل دریای اژه از مراکز بسیار دیدنی و توریستی با معماری فوق العاده خاص به سبک مصری در کنار قلعه قدیمی قرار گرفته است. 
زمانی که در میان شهرهای ترکیه تور بدروم را انتخاب می کنید بسیاری از موارد در این شهر برایتان جذاب خواهد بود. شهری که با برنامه های شبانه و شب زنده داریهایش در سراسر ترکیه شهره است.شهر بدروم بر روی یک شبه جزیره به وجود آمده از ادغام بنا در شرق و غرب با قلعه بلند، خانه های سفید ردیف شده مابین دو بندر، گنبدها و کوچه های تنگ منتهی به دریا با کشتی های تفریحی که شهرت جهانی یافته اند. 
برای انتخاب سفر بدروم باید بدانید که بدروم دارای زمستان هایی معتدل و بارانی و تابستان های گرم و خشک است. اما نسیم بعد از ظهری در تابستان ها، کمی از شدت گرما می کاهد. 
از مکانهایی دیدنی بدروم که دلیل دیگری یرای علاقه گردشگران به تور بدروم است می توان به تئاتر باستانی، موزه باستان شناسی زیر زمینی، قلعه چیفیت، خانه های سنتی بدروم، لاگینا، گور سنگها ، قلعه سنت پیتر، گشت با قایق، آرامگاه ماسولوس هالی کارناسوسو... اشاره کرد.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/8:: 12:24 عصر     |     () نظر

همان طور که می دانید تور چین یکی از مقاصد گردشگری پر طرفدار دردنیا و خصوصا در دهه های اخیر محسوب می شود. همچنین از کشور ما ایران همه ساله گردشگران بسیاری با اهداف تجاری و کاری گرفته تا سفری تفریحی و گردشگری تور چین را به عنوان مقصد سفر خود برمی گزینند. جمهوری خلق چین در شرق آسیا واقع شده و پس از روسیه وسیع ترین کشور جهان از نظر خشکی محسوب می شود. 
این کشور دارای بیشترین خط مرزی دنیاست به گونه ای که با 14 کشور مرز زمینی دارد و همین امر سبب گردیده که برخی جهان گردان سفر زمینی به تور چین را انتخاب نمایند. در تور چین می توانیم از شهر های مهم و پر جاذبه این کشور از جمله : پکن،شانگهای گوانجو، و... دیدن نماییم . و از گشت و گذار در این شهر ها ودیگر شهر های مهم چین لذت ببریم. چین از لحاظ اقتصادی دومین کشور بزرگ دنیا محسوب می گردد و بازار های جهانی متنوع و با قیمت های بسیار مناسبی را داراست به گونه ای که نه تنها بسیاری از گردشگران به نیت تجارت، تور چین را انتخاب می کنند بلکه خرید کردن از این بازار ها به عنوان یکی از جاذبه های چین برای توریست ها مبدل شده است. 
چین دارای گونه های گیاهی و جانوری بسیار متنوعی است از استپ های جنگلی گرفته تا بیابان های گبی و تله مکان در نزدیکی مرز سیبری روسیه ، تور چین تجربه ای بسیار دل انگیز از بازدید از حیات وحش و جنگل ها و انواع گونه های استپی را برای بازدید کنندگان به عمل می آورد و از این حیث این پس از برزیل و کلمبیا در رتبه سوم قرار گرفته است. زبان رسمی این کشور چینی و تقریبا همه ی مردم چین به زبان چینی صحبت می کنند. بدون شک سفربه تور چین برای هر گردشگر و با هر علایق و سلایقی بسیار جذاب و حیرت آور است و ما نیز این ماجراجویی را به همه ی مخاطبانمان توصیه مینماییم. 
جاذبه های گردشگری در آسیا تعداد قابل توجهی از گرشگران را به خود جذب کرده است.چین در طی دهه های گذشته پیشرفت زیادی در زمینه صنعت توریست داشته است. علاوه بر جاذبه های گرشگری و آثار تاریخی زیادی که در این کشور هست که دلیل بر پر مخاطب شدن تور چین محسوب می شود، آسان کردن شرایط برای سفر گردشگران به چین نیز از دلایل دیگر پیشرفت در زمینه گردشگری است. از جاذبه هایی که چین را در میان گردشگران جذابیت خاصی بخشیده است می توان به دیوار چین، کوه تای، شهر ممنوعه، کاخ تابستانی قدیمی و ... اشاره کرد.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/8:: 12:23 عصر     |     () نظر

کشور اکراین در شرق اروپا واقع است. این کشور با روسیه، مولداوی اسلواکی، مجارستان و رومانی مرز زمینی و با کشورهای روسیه، بلغارستان، ترکیه و گرجستان مرز آبی دارد. پایتخت کشور اکراین کیف و بزرگترین شهرهای آن خارکف، اودسا، دنپر، دانتسک، زاپاروژه، کیروارخ و لوف می باشند. 
میدان استقلال: یکی از بزرگترین و مطرح ترین میدان های کشور اکراین میدان استقلال است که از نظر معماری بسیار زیبا و قدمی است و به قرن هجدهم میلادی باز میگردد ، در روزهای تعطیل محل مناسبی برای تفریح و تجمع توریستها میباشد ، اگر شما تور اکراین را انتخاب نموده اید حتما از این میدان بازدید کنید . 
پادیل: موزه ای زیبا در زیرآسمان آبی که مسافتی در حدود150 هکتار از محیطی به زیبایی تابلو نقاشی در جنگلی به نام گالاسوسکا در حومه شهر کیف در نزدیکی روستایی بنام پیراگووا به خود اختصاص داده است.این موزه یکی از بزگترین موزه ها در جهان بشمار می رود که همه ساله گردشگران زیادی در تور اکراین از آن بازدید می نمایند. 
از دیگر مناطق گردشگری که در کشور اکراین مورد توجه گردشگران تور اکراین قرار می گیرد می توان موزه ملی جنگ، کلیسای پیچرسکایا لاورا، مارینسکی پارک، خیابان آندروسکی، کلیسای سنت سوفیا و ... را نام برد. در صورت پیدا نکردن تور مورد نظر به قسمت تور اروپا مراجعه فرمائید. 
زبان رسمی مردم این کشوراکراینی است، ‌اما در مناطق شمالی و بخشی از جنوب مردمان به زبان روسی صحبت می کنند. گردشگران عزیز تور اکراین جالب است بدانید کمتر کسی را در اکراین پیدا می کنید که بتواند به زبان انگلیسی صحبت کند. بین 400 تا 750 هزار نفر مسلمان ساکن اکراین هستند و مابقی به دو دسته ارتودوکس و کاتولیک تقسیم می شوند. واحد پول این کشور گریونی است که به طور متوسط هر دلار امریکا معادل 5 گریونی با کمی تغییرات قابل تبدیل است. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت لحظه آخر مراجعه کنید

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/7:: 12:22 عصر     |     () نظر

کوالالامپور پایتخت کشور مدرن و توسعه یافته مالزی در جنوب شرقی آسیاست و از تنوع فرهنگی زیادی برخوردار است. این شهر زیبا در ساحل غربی شبه جزیره مالزی واقع شده است و یکی از دیدنی ترین شهرهای دنیا می باشد. 
کوالالامپور تلفیقی از فرهنگ و سنت قدیمی و بافت مدرن شهری است.این شهر از 40 خط هوایی و همچنین بندری نیز به نام Klong در فاصله 41 کیلومتر مرکز شهر دارد. شهر کوالالامپور دارای، سرویس حمل و نقل داخل و بیرون شهری خوبی است و می توان از انواع وسایل نقلیه همچون مترو، اتوبوس، قطار یا تاکسی استفاده کرد و از این نظر برای مسافران تور کوالالامپور شرایط خوبی را داراست. 
این جاذبه گردشگری آسیایی در فاصله 35 کیلومتری از دریا قرار دارد و فرهنگ آن ترکیبی از سه فرهنگ اصلی مالایی، چینی و هندی است. در کوالالامپور، در کنار ساختمان هایی با قدمت صدساله می توانید آسمان خراش های مدرن را نیز ببینید. به همین دلیل، گردشگران تور کوالالامپور مایلند دوباره به این شهر سفر کنند. 
مسافرانی که تور کوالالامپور را برای سفر خود انتخاب می کنند باید بدانند که این شهر دارای آب و هوای گرمسیری است. هوای گرم این شهر با باران های سنگین همراه است و دمای هوا گاهی به بیش از 35 درجه می رسد. 
کوالالامپور یکی از دیدنی ترین شهرهای دنیا به شمار می رود. شما با همراه شدن با تور کوالالامپور می توانید از هر ساعت اقامت خود در این شهر زیبا لذت ببرید. محله چینی ها، روستای فرانسوی، پارک دریاچه، موزه ملی، برج های دوقلوی پتروناس ،بلندی های کوالالامپور، آکواریوم KLCC کوالالامپور، پارک آبی سان‌وِی، مسجد سلطان صلاح الدین عبدالعزیز شاه، موزه نگارا، برج منارا، باغ پرندگان، غار میمون ها، بوکیت بینتانگ، ارتفاعات گنتینگ، و … همه جاذبه های بسیار زیبای این شهر هستند که گردشگران تور کوالالامپور از آنها دیدن می نمایند. در صورت پیدا نکردن تور مورد نظر می توانید به قسمت تور مالزی مراجعه فرمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/7:: 12:18 عصر     |     () نظر

پایتخت کشور روسیه شهر مسکو، دربخش مرکزی و اروپایی این کشور واقع شده است. این شهر برای مهاجرین و گردشگران تور مسکو بزرگترین مرکز علمی و آموزش عالی در روسیه می باشد که بیش از 70 دانشگاه و مرکز آموزش عالی در آن فعالیت می نمایند. مساحت مسکو حدودا صد کیلومتر مربع با جمعیت 16 میلیون نفر می باشد که جزو پر جمعیت ترین شهرهای اروپایی محسوب می شود. مسکو برای گردشگران تور مسکو می تواند بسیار جذاب به نظر برسد زیرا که بیش از چندین اماکن تفریحی و جاذبه گردشگری را در خود جای داده است. 
به طور مثال : میدان سرخ، اتاق های سوهو روسیه، بالشوی تئاتر، موزه پلانتریوم، سیرک نیکولین، سیرک مسکو، باغ آرمیتاژ، تئاتر گربه های مسکو، گالری برادران لومیر، پارک آبی پیترلند، باغ وحش مسکو، پارک گورکی ،برج اسپاسکایا، موزه جنگ روسیه، شهر ولادی وستوک، کاخ کرملین، مترو مسکو، دریاچه بایکال، کلیسا سنت باسیل، آلبروس، کلیسا کولومنسکویه، صومعه نوودویچی، کیلومتر صفر مسکو، خیابان آربات، هفت خواهران استالین، تپه گنجشکهای مسکو ،پارک ودنخا، مقبره لنین، میدان مانژ مسکو، ستون های سنگی روسیه، کلیسای عیسی منجی مسکو، نگارخانه ترتیاکوف، کلیسای جامع سنت اسحاق، یکاترینبورگ و ... . مردم مسکو همانند سایر مردمان روسیه دین مسیح و مذهب ارتودکس را پذیرفته اند اما هنوز هم پس از گذشت سال ها بقایای بت پرستی و خرافه پرستی در بین مردمان روس دیده می شود که برای گردشگران تور مسکو جالب می باشد . به طور کلی مردمان مسکو و روسیه با مسافرین تور مسکو و مهاجرین بسیار برخورد خشک و معمولی دارند البته لازم به ذکر است که بی احترامی نمی کنند ولیکن که همانند مردمان کشور خودمان گرم و صمیمی نیستند از طرفی با خانواده خود بسیار مهربان و خونگرم رفتار می کنند . 
اهل رفت و آمدهای شبانه به صورت شب نشینی هستند و حدالامکان دست خالی نمی روند . مردمان مسکو ازجهت فرهنگی بسیار به مطالعه علاقه مند هستند و سرانه مطالعه کشور آن ها بسیار بالا می باشد. مردمان روس دربرگزاری جشن ها و رسومات خود بسیار جدی هستند و سالانه بیش از 50 نوع جشن سنتی و باستانی دارند که برای گردشگران تور مسکو نیز شگفت انگیز هستند. اگر قصد سفر به پایتخت روسیه را دارید، به شما گردشگران تور مسکو پیشنهاد می کنم در فصل زمستان سفر نکنید زیرا که سرمای شدید با بارش برف سنگینی همراه دارد.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/7:: 12:17 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8      >