سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، آزرمگین و پوشیده رادوست دارد . پس هرکس از شما غسل کرد، خود را بپوشاند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
تور لحظه آخری

به طور کلی روسیه با وسعت 18 کیلومتری خود بزرگ ترین کشور دنیا می باشد که قابل توجه گردشگران تور مسکو حدود 10 برابر بزرگ تر از ایران می شود. این کشور دارای 17 کیلومتر خشکی و 1 کیلومتر آن آب می باشد. مسکو پایتخت روسیه و پر جمعیت ترین شهر روسیه به شمار می رود که به عنوان یکی از کلان شهر های اروپایی شناخته شده است و همچنین قابل توجه گردشگران تور مسکو که در رده بندی یکی از بزرگ ترین مناطق شهر نشین دنیا محسوب می گردد.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/3/28:: 5:8 عصر     |     () نظر

برای انتخاب سفر کوش آداسی باید بدانید که آب و هوای کوش داسی کاملا مدیترانه ای است یعنی شما در این شهر ترکیه تابستانهای گرم و زمستانهای نسبتا سرد را تجربه خواهید کرد. اما بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی از 15 خرداد تا 15 شهریور می باشد که آب و هوای بسیار معتدل و مطلوبی دارد. 
از جمله جاذبه های گردشگری که مسافران تور کوش آداسی را جذب می کند می توان به اِفِسوس ، پارک های آبی آدالند و  آکوا فانتزی، ساموس،  پارک ملی دیلک و ... اشاره کرد.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/3/24:: 10:14 صبح     |     () نظر

زیتون ، سیمین ، نار شیب دراز ، دوستکو و سلخ نیز اشاره کرد.یکی از ویژه گی های سواحل قشم ، سواحل گلی و شنی آن می باشد که از نظر شکل تنوع زیادی دارد. 
آب و هوای قشم به طور کلی در دسته آب و هوای گرم و مرطوب می باشد که گرم ترین دمای جزیره قشم از 10 تیر ماه تا 10 شهریور ماه می باشد ، همچنین ماه های دی و بهمن سرد ترین ماه جزیره قشم است که پیشنهاد می کنیم گردشگران تور قشم در این فصل به این جزیره دیدنی سفر کنند. برای اطلاعات بیش تر بدانید که حداقل دما در جزیره قشم 16 درجه سانتی گراد و حداکثر دما در این جزیره 46 درجه سانتی گراد می باشد. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/3/24:: 10:12 صبح     |     () نظر

این سرزمین کهن، فرهنگی بلند آوازه دارد و در بین فرهنگ های اروپایی زبانزد است و مردم آن همیشه سعی در حفظ این فرهنگ داشته و با گذر زمان و پستی بلندی های تاریخ از آن محافظت کردند. این کشور علاوه بر حفظ سنت در بعد مدرنیته سازی نیز قدم برداشته و از این رو کشوری پیشرفته می باشد. موسیقی و سوارکاری جزء لاینحل این فرهنگ دیرینه می باشد. این کشور از نظر پرورش مخترعین و هنرمندان بزرگ، جایگاه ویژه ای دارد.
تور مجارستان در سال 1989 تبدیل به جمهوری پارلمانی دموکراتیک شد و امروزه کشوری توسعه یافته محسوب می شود.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/3/21:: 3:55 عصر     |     () نظر

بیروت که به عروس شهر های خاورمیانه مشهور است، پایتخت کشور لبنان بوده و یکی از زیبا ترین شهر های قاره آسیا می باشد. این شهر بزرگ ترین شهر لبنان و یکی از مهم ترین و اصلی ترین بنادر آن می باشد. شهر بیروت همچنین یکی از قدیمی ترین شهر های خاورمیانه بوده و مرکز استان بیروت می باشد. اگر شما نیز از گردشگران تور بیروت هستید، با لحظه آخر همراه باشید تا اطلاعاتی درباره جغرافیا، اقلیم آب و هوایی، زبان، دین و جاذبه های این شهر در اختیارتان قرار دهیم. این شهر دارای مساحتی حدود 85 کیلو متر مربع بوده و جمعیتی حدود 2561366 نفر را در خود جای داده است.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/3/21:: 3:54 عصر     |     () نظر
   1   2   3      >