سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمع حکمت را از دلهای دانایان می برد . [پیامبر خدا علیه السلام]
تور لحظه آخری

سن پترزبورگ یکی از بزرگترین شهرهای روسیه می باشد و از نظر مساحت جغرافیایی بزرگترین مساحت را بعد از مسکو دارد و دومین شهر از این نظر در روسیه است، در تور سن پترزبوگ می توان از اماکن تفریحی و جاذبه های گردشگری هم چون کلیساها ، مجسمه ها ، قصر ها و دیگر جاهای دیدنی نام برد. در صورت پیدا نکردن تور مورد نظر به قسمت تور روسیه مراجعه فرمائید. 
دستور ساخت این شهر را در سال 1703 پتر کبیر صادر کرد که تا سال 1919 به عنوان پایتخت روسیه برای گردشگران تور سن پترزبورگ شناخته شده بود. البته از ابتدا این شهر را به این نام نمی خواندند ، سه بار نام سن پترزبورگ تغییر کرد و در آخر هم به اسم اولیه خود در سراسر دنیا شهرت یافت. 
در ابتدای ساخت این شهر چندین مهندس و افراد مجرب از کشورهایی مثل: ایتالیا و فرانسه دعوت شدند تا بتوانند به کمک یکدیگر این چند جزیره را تبدیل به یک شهر زیبا کنند که با توجه به علم و امکانات آن زمان بسیار هم موفق بوده اند. با ساخت چندین پل عظیم و جاده های طویل توانستند دسترسی به بیشتر نقاط پترزبورگ را سهل و آسان کنند. پتروپاولوکس ، بنای قلعه ای شکل با 6 دژ اولین سازه ای بود که مهندسین در این شهر ساختند که تا به امروز از آن برای گردشگران تور سن پترزبورگ مرمت و حفظ کرده اند. 
قدمت این شهر به قرن هجدهم میلادی باز می گردد که 250 سال پایتخت روسیه بوده است. گردشگران عزیز تور سن پترزبورگ جالب است بدانید این شهر شمالی ترین شهر دنیا می باشد که جمعیت آن طبق آمار های اخیر 5 میلیون نفر می باشد. با توجه به این که این شهر دارای 45 جزیره و 50 رودخانه و آبشار می باشد ، برخی از اهالی آن را ونیز می خوانند که برای مسافرین تور سن پترزبورگ بسیار جالب به نظر می رسد.لازم به ذکر است که در شهر سن پترزبورگ نیمی از سال آب و هوایی زمستانی همراه با بارش برف سنگین همراه است که این امر می تواند باید برای گردشگران تور سن پترزبورگ مهم باشد که بتوانند تصمیم بگیرند چه زمانی علاقه به سفر به این شهر یخبندان را دارند. 
پترزبورگ بیش از 80 پل دارد که 25 عدد از آن ها متحرک می باشد و هنگام باز یا بسته شدن آن ها علاوه بر گردشگران تور سن پترزبورگ بقیه مردم هم به تماشا می پردازند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور سن پترزبورگ به سایت لحظه آخر مراجعه کنید


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 96/12/27:: 4:50 عصر     |     () نظر

در این مقاله قصد داریم از تاریخچه کشتی کروز، مزایای تور کشتی کروز و همچنین امکانات موجود در کشتی کروز در اختیارتان قرار دهیم. کشتی کروز، در واقع کشتی های تفریحی است که در سفر های دریایی طولانی مدت از آن ها استفاده می شود. با رونق حمل و نقل دریایی در جهان، شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل بهترین امکانات و خدمات را در کشتی های لوکس، برای گردشگران تور کشتی کروز در نظر گرفتند. در ابتدا و در زمان اوج تور کشی کروز، سفر دریایی با کشتی های لوکس از محبوبیت بالایی برخوردار بود و طرفداران بسیاری داشت. اما یکی از نقاط ضعف تور کشی کروز زمان زیادی بود که مسافران در دریا می گذراندند. این سفر ها در بهترین حالت، بیش از 4 روز به طول می انجامید و از این نظر برای افرادی که علاقه به سفر های طولانی در دریا نداشتند و یا باعث دریازدگی و اذیت آنان می شد، مناسب نبود. از این رو این افراد در نهایت و با کشف هواپیما به سمت سفر های هوایی روی آوردند. با این حال هنوز بسیاری از افراد مخصوصا طرفداران سر سخت دریا، به سفر های طولانی در کشتی های لوکس علاقه دارند. کشتی کروز دارای امکاناتی همچون خدمات غذا خوری در رستوران های شیک است که برخی از آن ها در فضای باز و عرشه کشتی تعبیه شده اند و برخی نیز در فضای بسته با دکوراسیون مدرن و لوکس، با غذا های لذیذ و خوشمزه از گردشگران تور کشتی کروز پذیرایی می کنند.
از دیگر خدماتی که در تور کشتی کروز ارائه می شود می توان به مکان هایی برای جشن های شبانه و بازی، کافه، سینما، تئاتر برادوی، استخر، وان آب داغ، سالن های چند منظوره، کتابخانه، جکوزی و همچنین باشگاه تناسب اندام اشاره کرد. با ارائه این امکانات که مانند هتلی شناور در آب هاست، بدیهی است گردشگران تور کشتی کروز لذتی وصف ناشدنی را در طول سفر خود تجربه خواهند کرد، که شاید در هیچ سفر هوایی مانند آن را تجربه نکنند. جالب است بدانید برخلاف سفر با هواپیما، در کشتی کروز هیچ مقصدی از پیش تعیین نشده و گردشگران از نقطه ای به نقطه دیگری از جهان سفر می کنند و مبدا همان مقصد محسوب می شود.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 96/12/27:: 4:48 عصر     |     () نظر

تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی با مساحتی حدود 1200 کیلومتر مربع، پس از تهران و مشهد سومین شهر برزگ ایران است.شهر تبریز از شمال به کوه های عینالی و از جنوب به دامنه کوه سهند و از سمت غرب به جلگه تبریز و دریاچه ارومیه محدود می شود. 
تور تبریز به جهت جاذبه های فراوان شهر تبریز یکی از پر طرفداران ترین تورهای ایران محسوب می شود. برخی از جاذبه های گردشگری تبریز که گردشگران را به انتخاب تور تبریز ترغیب می کند عبارتند از ال گلی،باغ ملی، بازار تبریز، ارگ علیشاه، مقبره شاعران،خانه مشروطه،مسجد کبود،باغ گلستان و … 
ایل گلی : ایل گلی چهار کیلومتر پایین تر از جنوب تبریز واقع شده و مکانی دوست داشتنی با مناظر فوق العاده می باشد که پاتوق افراد محلی در تعطیلات آخر هفته می باشد. 
بازار تبریز : با قدم زدن در مرکز شهر تبریز به خصوص خ مطهری متوجه خواهید شد که این شهر ، شهری تجاری به شمار میرود . بازار تبریز که مربوط به قرن 15 میلادی می شود بازاری بزرگ با مساحت یک کیلومتر مربع می باشد. اگرچه از رونق و میزان خرید و فروش در این بازار کاسته شده ولی سبک معماری بسیار زیبا کاروانسراهای متعدد مسجد ها ، مدرسه ها به این مکان و این مجموعه تجاری شکوه و ابهت خاصی بخشیده است. 
رگ علی شاه تبریز : مسجد علی شاه یا ارگ علی شاه یا قلعه نظامی علی شاه یکی از بناهای بسیار مجلل و با عظمت در تبریز است . این عمارت به قرن 8 هجری برمیگردد. توسط تاج الدین علی شاه در وزیر معروف ایلخان مغول غازان خان بنا شده است . ساختمان بزرگ و اصلی به تدریج به ویرانه هایی مبدل گشته و آنچه باقی مانده قسمت هایی از دیوار های قوی و پهن است . و اینک نیز یکی از جاذبه های پر بازدید تور تبریز می باشد.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 96/12/27:: 4:45 عصر     |     () نظر

لنکاوی مجمع الجزایری است متشکل از حدود 99 الی 104 جزیره که در شمال غربی مالزی و دریا آندامان و تنگه مالاکا واقع شده است. تعداد جزایر لنکاوی با جزر و مد دریا، افزایش یا کاهش پیدا می کند. لنکاوی از دو کلمه لانگ به معنای عقاب و کاوی به معنای قرمز مایل به قهوه ای تشکیل شده است که مجسمه عقاب موجود در اسکله شهر کواح، دال بر این موضوع است. با لحظه آخر همراه باشید تا اطلاعاتی که برای تور لنکاوی حائز اهمیت است را در اختیارتان قرار دهیم.
لنکاوی دارای ساحل حیرت انگیز، با شن های سفید و آبی زلال است و قسمت عمده از این مجمع الجزایر را درختان انبوه تشکیل داده که لنکاوی را برای گردشگران تور لنکاوی جذاب کرده است.
همان طور که پیش از این اشاره کردیم لنکاوی مجمع الجزایر است و دور تا دور آن را دریا احاطه کرده است، بدین ترتیب دارای آب و هوایی گرم، مرطوب و شرجی بوده و اغلب اوقات آفتابی است، اما با این وجود به دلیل داشتن مناظر حیرت انگیز، تور لنکاوی از طرفداران بسیاری برخوردار است. لنکاوی در نزدیکی خط استوا واقع شده است.
زبان رسمی مردم لنکاوی مالزیزبان ملایو و یا باهاسامالزیا است که با سلطه انگلیسی ها به مالزی زبان انگلیسی نیز در این کشور رواج پیدا کرد. امروزه مردم لنکاوی به زبان مانگلیش، یعنی ترکیب زبان مالایی و انگلیسی تکلم می کنند. مردم لنکاوی بدون اغراق مردمانی خونگرم و مهمان نواز هستند و با گردشگران تور لنکاوی همواره با روی خوش برخورد می کنند.
از جاذبه های گردشگری تور لنکاوی می توان به این موارد اشاره کرد: پارک دریایی پولائو پایار، دنیای زیر آب لنکاوی، آبشار دوریان پرانگین لنکاوی، گونونگ رایا لنکاوی، پل هوایی لنکاوی، سواحل لنکاوی ( کوک، کاسواریان، تانجانگ رهو، سینگابسار، تلوک داتایی )، پارک حیات وحش لنکاوی، دهکده‌ی شرقی، تله کابین لنکاوی.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 96/12/26:: 2:47 عصر     |     () نظر

سوئیس، کشوری است واقع در اروپای غربی که از شمال با آلمان، از شرق با اتریش، از جنوب با ایتالیا و از غرب با فرانسه همسایه است. پایتخت سوئیس شهر برن است و قطب‌های اقتصادی این کشور دو شهر ژنو و زوریخ هستند.
این کشور حدود 8 میلیون نفر جمعیت دارد و مساحت آن حدود 41 هزار کیلومتر مربع است. سوئیس کشوری است که از 26 ایالت تشکیل شده‌است.
سوئیس کشوری است با آب وهوای معتدل، برخی عقیده دارند آب و هوای سوئیس بسیار سرد است اما این طور نیست. آب و هوای سوئیس به دلیل کوهستانی بودن آن موجب تفاوت های چشمگیر آب و هوایی این کشور با ایران می شود. 
آب و هوای معتدل این کشور باعث شده تا سالانه گردشگران زیادی با تور سوئیس به این کشور سفر کنند.
به طور کل در زمستان به ندرت دما به صفر می رسد و در تابستان دما تا حدود 30 درجه سانتی گراد نیز افزایش می یابد. فصل تابستان برای سفر گردشگران تور سوئیس مناسب ترین فصل به شمارمی آید.
دین اکثر مردم سوئیس مسیحیت است و اسلام دومین دین در این کشور محسوب می شود. 5 درصداز مردم این کشور پیرو ادیان دیگری هستند و در حدود 11 درصد آن ها بی دین هستند.
شکلات، ساعت های سوئیسی، چاقو های ویکتورینوکس، جعبه موسیقی، اسباب بازی های چوبی، زنگوله تریچل و ساعت های دیواری کوکو سوغاتی معروف کشور سوئیس است که گردشگران تور سوئیس می توانند این اشیا را خریداری کرده و به شهر خود ببرند.
اکثر مردم سوئیس به زبان آلمانی صحبت می کنند اما زبان های دیگری نیز در این کشور رایج است که می توان به فرانسوی، ایتالیایی، رمانیایی و انگلیسی اشاره کرد.
از جاذبه های گردشگری این کشور می توان به ژنو، سنت موریتز، بازل، برن، زوریخ ،کوه پیلاتوس، گریندلوالد، آپنزل، تیچینو، لوسرن و زرمات اشاره کرد که این مکان ها، تفرجگاه بسیار مناسبی برای گردشگران تور سوئیس می باشد. برای اینکه با جاذبه های گردشگری سوئیس بیشتر آشنا شوید با تور سوئیس به این کشور پر جاذبه سفر کنید و از جاذبه های آنجا دیدن فرمایید.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 96/12/26:: 2:39 عصر     |     () نظر
   1   2      >