سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشی که بدان عمل نمی شود، مانند گنجی است که از آن خرج نمی شود . صاحبش در گردآوریش خود را به رنج می اندازد و به بهره اش نمی رسد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
تور لحظه آخری

چندین کشور در قاره اروپا وجود دارد که برای جذب گردشگر به یکدیگر در رقابتی تنگا تنگ قرار دارند. امروزه کشور مالزی ، این سرزمین افسانه ای و کهن توانسته گردشگران تور مالزی زیادی را با بالا بردن کیفیت هتل ها، اماکن تفریحی، جاذبه های گردشگری و ... جذب کند. کشور مالزی در قسمت جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است و پایتخت آن شهر زیبا و توریستی کوالالامپور می باشد. 
از شهرهای مهم این کشور که توانسته گردشگران تور مالزی را به خود جذب کند جوهور، ملاکا، پنانگ و کوالالامپور می باشد. این کشور به دلیل این که مسلمانان زیادی دارد و غذاهایی از گوشت حلال طبخ می شود در بین ایرانی ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. البته علاوه بر گردشگران تور مالزی ، افراد زیادی از کشورهای همسایه برای ادامه تحصیل به این کشور سفر می کنند چون به نسبت کشورهای دیگر هم هزینه کمتری دارد و هم دانشگاه های معتبری که در سطح جهان شناخته شده هستند ، وجود دارند. 
زبان مردم مالزی مالایی و انگلیسی و واحد پولشان رینگیت می باشد. کشور مالزی منابع درآمد اقتصادی محدودی دارد که جذب گردشگران تور مالزی در رده دوم می باشد. مالزی یک کشور چند ملیتی شامل مسیحی ، بودایی ، هندی و بیشتر مسلمان می باشد. اگر بخواهیم به طور کلی در مورد آب و هوای مالزی بگوییم، بیشتر روزهای سال گرم و شرجی است و دمای هوا بین 21 تا 31 درجه سانتی گراد متغیر است، البته در قسمت شمالی این کشور هوا کمی خنک و کوهستانی است که دما از 15 تا 22 درجه سانتی گراد متغیر است. 
مالزی کشوری گرمسیر با تابستان های بلند مناسب برای گردشگران تور مالزی می باشد . تمامی این کشور از جنگل های انبوه، آبشارهای خروشان و کوه تشکیل شده است ، جنگل هایی بکر با قدمت 300 ساله. آن دسته از گردشگران عزیز تور مالزی که به شنا کردن، آفتاب گرفتن و تفریحات آبی علاقه دارند باید بدانند این کشور دارای بیش از 30 جزیره با ساحل های فق العاده شگفت انگیز می باشد که می توانید بهترین تعطیلات را در این کشور به همراه خانواده خود سپری کنید. کشور مالزی برای استقبال از گردشگران تور مالزی با هر بودجه ای آمادگی دارد و می توانید از این کشور افسانه ای و جاذبه های کم نظیر آن لذت ببرید و خاطره ای فراموش نشدنی را برای خود و همراهتان رقم بزنید.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/15:: 9:22 صبح     |     () نظر

ارمنستان، با نام رسمی جمهوری ارمنستان و در محل قفقاز جنوبی واقع گردیده و پایتخت آن ایروان است. همسایگان ارمنستان در غرب ترکیه، در شمال گرجستان، در شرق جمهوری آذربایجان، و در جنوب ایران و جمهوری خودگردان نخجوان (جزئی از جمهوری آذربایجان) می‌باشند. 
از جاذبه هایی که در تور ارمنستان مورد توجه گردشگران قرار می گیرد می توان به معبد گارنی، شهر جرموک، شهر اشتاراک و ... اشاره کرد. 
بزرگ‌ترین دریاچه این کشور دریاچه سوان است که آب شیرین دارد. دین رسمی ارمنستان مسیحی ارمنی و زبان رسمی این کشور نیز ارمنی‌است گرچه زبان روسی نیز در این کشور رواج دارد. کشور ارمنستان در بین کشورهای خاورمیانه از نظر دانشگاه های معتبر، کتاب خانه های مجهز و مراکز آموزشی بین المللی از جایگاه ویژه ای برخوردار است ، به گونه ای که از کشورهای همسایه برای ادامه تحصیل به ارمنستان سفر می کنند. البته گردشگران تور ارمنستان برای گذراندن دوره های آموزشی کوتاه مدت نیز به این کشور سفر می کنند. شما مسافرین تور ارمنستان جالب است بدانید مساحت کلی این کشور 29900 کیلومترمربع است که نشان دهنده ی کوچک بودن این کشور است. ارمنستان از قسمت شرقی با جمهوری آذربایجان ، از قسمت جنوبی با ایران، از قسمت شمالی با گرجستان ،از قسمت غرب با ترکیه و از قسمت جنوب غربی با نخجوان همسایه و هم مرز مشترک هستند. چرخه ی اقتصادی ارمنستان بر روی چند اصل در حال پیشرفت است. از جمله: صنایع نساجی، صنایع فلزی، صنایع شیمیایی و ... که از همه مهم تر کارخانه های نساجی و ماشیا آلات را می توان نام برد. ارمنستان مواد غذایی، الماس و مواد معدنی را به کشور های همسایه و حتی اروپایی صادر می کند ولی در عوض نفت ، دخانیات و گاز طبیعی را وارد می کند. از آن جایی که دین اصلی و رسمی کشور ارمنستان مسیحیت می باشد ، کلیساهای متعدد و بسیار با شکوه و مجلل وجود دارد که معماری بی نظیر آن ها هر گردشگر تور ارمنستان را حیرت زده می کند. اولین و با ارزش ترین کلیسای ارامنه با نام کلیسای گریگور است که به نسبت کلیساهای موجود در ارمنستان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در شهر واقارشات ارمنستان واقع شده است و بازدید از این شهر برای گردشگران تور ارمنستان بسیار جذاب می باشد. از مهم ترین و با ارزش ترین اعیاد ارامنه می توان عید کریسمس مصادف با تولد حضرت مسیح می باشد که مسافرین تور ارمنستان نیز این بازه زمانی را برای سفر به این کشور انتخاب می کنند زیرا که همه ی شهر پر از جشن و کارناوال های شادی می باشد و شهر پر از تازگی و انرژی مثبت برای یک سفر فوق العاده و خاطره انگیز می باشد. البته دومین عید مهم ارامنه عید پاک می باشد که به مناسبت رستاخیز حضرت مسیح برای مردم ارامنستان و گردشگران تور ارمنستان برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور ارمنستان ، جاذبه های گردشگری، آب و هوا، اطلاعات پرواز و ... در همین صفحه جست و جو کنید.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/14:: 1:13 عصر     |     () نظر

گرجستان کشوری در قفقاز است و پایتخت این کشور تفلیس نام دارد. گرجستان در منطقه اوراسیا قرار دارد که مرز میان اروپا و آسیا می باشد.این کشور از شمال با روسیه ، از شرق با جمهوری آذربایجان، از جنوب با ارمنستان و از غرب با ترکیه هم مرز است و در غرب هم با دریای سیاه همسایه است.سالانه تعداد زیادی گردشگر برای دیدن جاذبه های گردشگری آن تور گرجستان را برای سفر خود انتخاب می کنند. گرجستان، کوهستانی و پرباران است. بیشتر شهروندان آن مسیحی هستند و 85 درصد آنان از نژاد گرجی هستند و به زبان گرجی صحبت می کنند که این زبان خط ویژه خود را دارد که برای مسافرین تور گرجستان بسیار جذاب می باشد. 
گرجستان تاریخ و فرهنگ پربار و کهنی دارد و از نخستین کشورهایی است که مسیحیت را به عنوان دین رسمی کشور برگزید . تاریخ و فرهنگ گرجستان با ایران مشترکات بسیاری دارد چراکه این کشور مدتها جزئی از ایران بوده و به همین علت است که تور گرجستان در بین ایرانیان با استقبال خوبی مواجه شده است. در دوره صفویه، مادر بیشتر شاهان، گرجی بودند و گرجی‌ها در بسیاری از مناصب کشوری و لشکری حضور داشتندبزرگ ترین قوم گرجستان گرجی ها هستند که در اقسا نقاط این کشور زندگی می کنند و قدرت و حکومت یک پارچه در دست آن ها است. بعد از خود این کشور، آذربایجانی‌های گرجستان نیز به عنوان بزرگ ‌ترین اقلیت قومی گرجستان براساس آخرین سرشماری قومی دولت گرجستان به شمار می‌روند. آب و هوای جوی و موقعیت قرار گیری گرجستان غربی با گرجستان شرقی بسیار متفاوت است و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. گردشگران عزیز تور گرجستان می توانند برای اطلاعات بیشتر در مورد آب و هوای گرجستان به بخش آب و هوا مراجعه کنند و پاسخ تمامی سوال های خود را بگیرند. از جاذبه های این کشور که برای گردشگران تور گرجستان جذاب است می توان به ناری کالا (نارین قلعه)، محله حمام ها، مجسمه مادر گرجستان، موزه استالین، شهر سنگی اوپلیستیخه و ... اشاره کرد.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/14:: 1:2 عصر     |     () نظر

ازمیر یکی از جاذبه های کشور ترکیه و یکی از مراکز مهم تجاری است که به ترکیه ی کوچک معروف می باشد. شهر ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است که در کنار دریای بسیار زیبا و دل نواز ” اژه ” قرار گرفته و به دلیل سواحل ماسه ای متعدد در جنوب این شهر و شناخته شدن به عنوان شهری بندری، تجاری بازرگانی و علمی ، یکی از مهم ترین جاذبه های مهم گردشگری ومنبع درآمد کشور ترکیه است. 
شهر ازمیر مناطق دیدنی بسیار زیاد و زیبایی دارد که از جمله آن ها ” میدان کناک ازمیر ” ، “آسانسور ازمیر”  و ” قلعه کادفه کاله ازمیر ” است همه ساله مورد استقبال بسیاری از گردشگران تور ازمیر بوده است. 
به گردشگران تور ازمیر پیشنهاد می شود در فصل بهار به این شهر سفر کنند زیرا آب و هوای ازمیر در کل مشابه آب و هوای ایران چهار فصل دارد. تابستان ها نسبتا شرجی می شود چون کنار دریا قرار دارد و زمستانها سرد پائیز متوسط و بهار آب و هوای عالی را دارد. 
شهر ازمیر دارای مراکز خرید و مناطق تفریحی متعددی است. از جمله اسکله کوناک در نزدیکی برج ساعت و منطقه آلسانژاک برای خرید و تفریح و بازدید.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/12:: 12:4 عصر     |     () نظر

قطر کشوری در قسمت جنوب غربی قاره آسیا و در منطقه خاورمیانه می باشد که هر ساله میزبان تعداد بالا گردشگران تور قطر می باشد. با لحظه آخر همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از این کشور را در اختیار شما توریست های تور قطر قرار دهیم. کشور قطر در شبه جزیره عربستان واقع شده است. در مرزهای زمینی، این کشور در همسایگی کشور عربستان سعودی قرار دارد و در مرزهای آبی با کشورهای بحرین، عراق، امارات متحده، کویت، عراق و ایران هم مرز است. قابل توجه گردشگران تور قطر، زبان عربی، زبان رسمی مردم این کشور بوده و زبان انگلیسی زبان دوم این کشور است. دین رسمی حاکم بر این کشور، دین اسلام و واحد پول قطر ریال است. وسعت کلی این کشور در حدود 11 هزار کیلومتر است و یکی از کم وسعت ترین کشورهای جهان محسوب می شود. خاک کشور قطر، هموار است و سرزمینی خشک می باشد. برخی از شهرهای این کشور عبارت اند از: خور، زباره، مسیعید، دخان، وکره و راس لفان. شهر جدید لوسیل و شهرک جزیره ای مروارید قطر نیز در این کشور در حال احداث می باشد که می تواند در آینده ای نزدیک بسیار مورد توجه گردشگران تور قطر قرار گیرد.
طبق سرشماری های انجام گرفته در سال 2017 جمعیت این کشور حدود 2/5 میلیون نفر تخمین زده شده که از این مقدار، حدود 300 هزار نفر اهل قطر و 2/3 میلیون نفر تبعه خارجی هستند. از آن جایی که تعداد بسیار زیادی کارگر مرد به این کشور مهاجرت کردند، تعداد جمعیت زنان این کشور کم است و تقریبا یک چهارم این کشور را زنان تشکیل می دهند. کشور قطر اولین کشور عربی است که میزبانی جام جهانی را عهده دار است و مقرر شده این رقابت در سال 2022 در این کشور انجام شود و قطعا این موضوع گردشگران بی شمار تور قطر را راهی این کشور می کند. توریست های تور قطر باید بدانند که کشور قطر در فصل تابستان دارای آب و هوای گرم و شرجی و بیابانی است. زمستان های این کشور، هوایی مطلوب و خنک دارد، اما گاهی تحت تاثیر توده هوایی سودانی، بارش های شدیدی در این کشور اتفاق می افتد که منجر به وقوع سیل و خسارات زیاد می شود.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/12:: 12:2 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >