سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید؛ هرچند در چین باشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
تور لحظه آخری

دهلی دومین کلانشهر بزرگ کشور هند می باشد. دین اکثر مردمان هند ترکیبی از ادیان مختلف و فرقه‌های مذهبی گوناگون است که غالب آنها از هندوگرایی، اسلام و بوداگرایی نشات گرفته‌ است. لباس، شال، پارچه، زیور آلات و جواهر، آچار(آچار یک چاشنی شبیه به ترشی است که از ترکیب میوه‌ها و سبزی‌های مختلف با روغن و ادویه‌جات فراوان درست می‌شود.) از سوغاتی معروف شهر دهلی می باشد که گردشگران تور دهلی می توانند این اشیا را خریداری کرده و به شهر خود ببرند. از زبان های رسمی کشور هند می توان به زبان هندی، پنجابی، اردو و انگلیسی اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری این شهر می توان به قلعه سرخ یا لال قلعه دهلی، منطقه چاندی چوک دهلی، معبد آکشاردام هند، باغ لودی دهلی و مقبره همایون در دهلی اشاره کرد که این مکان ها، تفرجگاه بسیار مناسبی برای گردشگران تور دهلی آگرا جیپور می باشد. 
آگرا : 
آگرا سومین شهر بزرگ در ایالت اوتار پرادش در کشور هند می باشد. فرش، صنایع دستی مرمر، محصولات چرمی، ماکت های کوچک تاج محل و غیره از سوغاتی معروف شهر آگرا می باشد که گردشگران تور آگرا می توانند این اشیا را خریداری کرده و به شهر خود ببرند. از جاذبه های گردشگری این شهر می توان به تاج محل، ارگ آگرا یا قلعه لعل، فاتح پور سیکری، مقبره اعتماد الدوله در آگرا، سیکاندرا، مسجد جامع آگرا و غیره اشاره کرد که این مکان ها، تفرجگاه بسیار مناسبی برای گردشگران تور دهلی آگرا جیپور می باشد. 
جیپور : 
شهر جیپور اولین شهر کشور هند است که دارای طرح شهری می باشد. این شهر معروف به شهر صورتی، از شهرهای تاریخی هندوستان و مرکز ایالت راجستان است. مجسمه، تابلو، کیف، صنایع دستی، نقره، چای و غیره از سوغاتی معروف شهر جیپور می باشد که گردشگران تور جیپور می توانند این اشیا را خریداری کرده و به شهر خود ببرند. از جاذبه های گردشگری این شهر می توان به کاخ شهر، هاوا محل، رصد خانه جانتار مانتار، موزه آلبرت هال، باغ وحش جیپور و غیره اشاره کرد که این مکان ها، تفرجگاه بسیار مناسبی برای گردشگران تور دهلی آگرا جیپور می باشد.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/20:: 12:5 عصر     |     () نظر

مارماریس شهری در جنوب غربی ترکیه و در استان موغلا است که یکی از زیبا ترین شهرهای بندری در سواحل مدیترانه می باشد.شهر مارماریس که با کوهستان های بسیار زیبا پوشیده شده است از شمال به خلیج گکوا ، از جنوب به دریای مدیترانه، ا زشرق با شبه جزیره داتچا و از غرب با دریاچه کوی جییز در ارتباط است. 
مسافران مارماریس برای انتخاب این سفر با بدانند که مارماریس به واسطه داشتن آب و هوای مدیترانه ای در زمستان دارای هوای معتدل بوده و امکان شنا کردن در آب های نیلگون مدیترانه را دارد. در مارماریس عملاً بین ماه می و اواخر پایانی ماه اکتبر برای مسافرت بهترین زمان است. 
از جذابیت های سفر مارماریس جنگلهای کاج اطراف مارماریس و کوه های مرتفع و بهم فشرده و همچین درختان چنار پهن برگ و درختان کمیاب ،که پوشش گیاهی مارماریس را تشکیل می دهند را میتوان نام برد. 
از جاذبه های این شهر می توان آبشار تورگورت، لوریما، هیداس، قلعه مارماریس را برای گردشگران تور مارماریس نام برد. شهر مارماریس که تا چندی قبل با ماهیگیری ، صنایع ابری و گیاهان معطر خود معروف بود امروز بصورت یک شهر و مرکز توریستی بزرگی برای مسافران تور مارماریس در آمده است.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/20:: 12:3 عصر     |     () نظر

دبی یکی از مهم ترین شهر های هفت امارات امیر نشین امارت متحده ی عربی به شمار می رود که در قسمت جنوب کشور ایران و در کنار دریای خلیج فارس واقع شده است و بعد از ابوظبی بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر امارت متحده عربی نیز محسوب می شود. شهر دبی یکی از شهر های پر رفت و آمد در میان گردشگران جهان به خصوص ایرانیان به شمار می رود که بیش تر آنان ترو دبی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند به همین دلیل دبی سالانه میزبان بی شماری از گردشگران تور دبی نیز می باشد.
گردشگران تور دبی می توانند از جاذبه های گردشگری بی شماری در این شهر بازدید و لذت ببرند و جالب است بدانید این شهر از گران ترین شهر های خاورمیانه و به عنوان هشتمین شهر مهم و با ارزش جهان محسوب می شود.شهر دبی دارای مراکز خرید و بازار های سنتی متعددی از جمله بازار جمیرا ، بازار مرشد و ... نیز می باشد که گردشگران تور دبی می توانند با گشت و گذار در این بازار ها خرید های خوب و مقرون به صرفه ای بکنند و به عنوان سوغات هدیه دهند.
تور دبی این امکان را به شما می دهد تا با گشت و گذار در یک شهر کوچک تمام جاذبه های گردشگری ، پارک های ساحلی ، تفریحات ساحلی و ... را به صورت کامل داشته باشید و در زمان کوتاه تمامی آن را تجربه کنید و لذت ببرید.گردشگران تور دبی توجه داشته باشند که این شهر در قدیم یک آبادی کوچک بود که مردمان آن از طریق ماهی گیری ،کمی کشاورزی و استخراج مروارید امرار معاش می کردند اما بعد ها به دلیل موقعیت استراتژیک این شهر و سرمایه گذاری های فراوان شیخ نشین ها در چندین سال اخیر دبی پیشرفت چشمگیری داشت به طوری که تور دبی امروزه یکی از پر مسافر ترین مسیر های برگزار کننده تور مسافرتی شناخته شده است.
مسافران عزیز تور دبی توجه داشته باشند که حمل و نقل دارو های کدئین و مسکن که در کشور ما به وفور دیده می شود ممنوع است و در هنگام سفر به این شهر به هیچ عنوان همراه خود نداشته باشید.جاذبه های گردشگری در سفر به دبی بیش تر بر اساس خرید و تجارت می باشد هر چند که این شهر دارای جاذبه های فرهنگی ، جاذبه های گردشگری مدرن و انواع تفریحات مدرن و امروزی نیز می باشد.
دبی با وجود خطوط هوایی زیبا ، معماری منحصر به فرد و منظره های دیدنی و مدرن کمی شبیه به شهر شانگهای چین نیز می باشد.جالب است بدانید بر خلاف شایعه هایی در مورد فرهنگ مردم دبی ، این شهر دارای فرهنگ غتی که به فرهنگ آنان به به عرب های بیابان نشین باز می گردد.مردمان عرب در شعر ، داستان سرایی ، شکار و رقص پیشینه ای قدیمی و غنی دارند.
در سفر با تور دبی سرگرمی های فراوانی از جمله خطوط مترو که با سرعت بالا در آسمان حرکت می کند ، پاساژ گردی در مراکز خرید بزرگ ، تماشای غروب و سوار بر شتر در صحرای دبی ، سوار بر قایق و لنج و لذت بردن از دریا ، بازدید از مساجد و موزه های خاص شهر ، پارک های آبی و پارک های ساحلی نیز می باشد که درد سال های اخیر طرفدارن زیادی را به سمت خود کشانده است.
آب و هوای دبی گرمسیری و بیانی نیز می باشد که در فصل تابستان بسیار گرم و در فصل تابستان آب و هوا در این شهر مطبوع تر نیز می باشد به همین دلیل بهترین زمان سفر به دبی از ماه نوامبر تا مارس می باشد که گردشگران تور دبی به این شهر سفر می کنند. گردشگران تور دبی با مراجعه به وب سایت لحظه آخر می توانند انواع تور دبی را با خدمات و مشخصات ارائه دهنده ی آژانس مشاهده و خریداری نمایند.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/18:: 9:35 صبح     |     () نظر

کشور روسیه نه تنها بزرگترین کشور جهان از لحاظ وسعت و پهناوری در دنیا محسوب می شود بلکه یکی از بزرگترین کشورها در زمینه جذب گردشگر نیز می باشد به همین دلیل روسیه یکی از پکیج ها و خدمات همه شرکت های برگزار کننده تور مسافرتی در ماه های گرم تر سال (اواخر خرداد،تیر ،مرداد،شهریور) به صورت ثابت است.در تور روسیه مناطق گردشگری طبیعی ،تاریخی و فرهنگی بسیاری است . به گونه ای که هرکسی که خود را علاقه مند به گردشگری می داند و با هر سلیقه ای ، خالی از لطف نیست که حداقل برای یک بار هم که شده روسیه را تجربه نماید . 
بهترین زمانی یک گردشگر می تواند برای روسیه انتخاب نماید ،اواخر خرداد ماه تا اواسط شهریور ماه است ، که هوا کمی گرم تر شده باشد. زیرا در کشور روسیه هوا در بیشتر روز های سال سرد می باشد. البته اگر به سرمای هوا و ورزش های زمستانی علاقه مند باشید می توانید در نیمه ی دوم سال و فصل زمستان نیز از سفر به روسیه لذت برید .اگر تور روسیه را برای سفر خود برگزیده باشید پس از پیاده شدن از هواپیما با کشوری مواجه هستید که از لحاظ جغرافیایی موقعیتی بسیار جذاب و خاص دارد . این کشور اوراسیایی محسوب می گردد. همچنین به دلیل همین وسعت و بزرگی دارای خطوط ساحلی بسیار بوده وبا دریاهای بسیاری از جمله : دریای سیاه ، دریای خزر، اقیانوس آرام ، اقیانوس منجمد شمالی و دریای ژاپن و در یای بالتیک هم مرز است . 
در تور روسیه بازدید از سه شهر مسکو ، سوچی و سنت پترز بورگ به شدت توصیه میشود، زیرا شهر های مذکور سرشار از مراکز فرهنگی ،تاریخی و تفریحی می باشد. همچنین روسیه به دلیل طبیعت زیبا و پوشش گیاهی متفاوت خود از لحاظ اکو توریستی نیز گزدشگران بسیاری را متمایل به برگزیدن روسیه می نماید .از جمله جاذبه های طبیعی گردشگری تور روسیه میتوان از دریاچه بایکال که عمیق ترین دریاچه آب شیرین جهان است ، دره ی آب فشان ها که از سطح آن همواره آب و بخار آب در حال جوشیدن است و... را نام برد . 
همچنین در تور روسیه میتوانیم از جاذبه های فرهنگی وتاریخی بسیار آن ، همچون : اثر تاریخی مادر میهن که نماد کشور روسیه است . کاخ پیتر هوف در سنت پترز بورگ ، کلیسای جامع سنت باسیل ، کاخ کرملین،کوه البروس و... را نام برد.لازم به ذکر است که اختلاف ساعت مسکو با ایران فقط 30 دقیقه است که تهران از سکو نیم ساعت جلو تر است .وخوشبختانه این اختلاف اندک نمی تواند برای مسافران روسیه مشکل خاصی را ایجاد نمی نماید. روسیه یکی از زیباترین و وسیع ترین کشورهای دنیا می باشد از لحاظ جغرافیایی در شمال اوراسیا قرار گرفته است. این کشور از فرهنگی پربار و دیدنی های بسیار زیبا بهره مند می باشد و مهد نویسندگان معروفی همچون داستایوفسکی و تولستوی است. تور روسیه نیز به دلیل این جاذبه های گردشگری یکی از پرطرفدارترین تورهای لوکس می باشد. 
گردشگران به دفعات از سراسر جهان چه در قالب تور روسیه و یا تور مسکو و یا تور سن پترزبورگ و یا تور سوچی و یا به صورت مستقل به روسیه سفر می کنند تا از جاذبه های این کشور خصوصاً میدان سرخ در مسکو و موزه زیبای هرمیتاژ، درسن پترزبورگ دیدن نمایند. 
در تور روسیه شما می توانید از سن‌ پترزبورگ‌ که دارای‌ پارک‌ها و مراکز دیدنی‌ و تفریحی‌ فراوانی‌ است‌ که‌ هرکدام‌ در نوع‌ خود بسیار جذاب‌ می‌باشند هم دیدن نمایید. این‌ شهر به‌ داشتن‌ خیابان‌ های‌ عریض‌ مانند خیابان‌ های‌ ساحلی‌ نوا و نفسکی‌ پروسپکت‌ معروف‌ و مشهور است‌. 
تور روسیه را، در فصل تابستان که گرمای زیادی هم ندارد، می توان بیشتر از فصول دیگر پیشنهاد کرد و از جاذبه های آن دیدن نمود. در فصل تابستان هوا ثباتی ندارد و هر لحظه امکان بارندگی در شهر وجود دارد. 
در وبسایت لحظه آخر شما می توانید با انتخاب تور روسیه مورد نظر از تمامی اطلاعات تکمیلی تور از جمله ، خدمات آژانس، هتل های تور و همچنین تور های مشابه تور های روسیه مطلع شوید

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/18:: 9:34 صبح     |     () نظر

تایلند کشوری ساحلی می باشد که در بین شبه جزیره های هند و چین در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است. پایتخت این کشور بانکوک واز جمله شهر هایی از تور تایلند است که همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. تایلند آب و هوایی بسیار معتدل و مطبوعی دارد که علت آن خطوط ساحلی و نزدیک بودن به دریا می باشد. تایلند به علت دارا بودن خاک حاصل خیز ، محل مناسبی برای برنج کاری است که امروزه با رونق چشمگیری مواجه شده است. در تور تایلند شاهد این هستیم که همه روزه و در هر شهر و روستایی پرچم تایلند راس ساعت 8 صبح با احترام و تشریفات ویژه خود بر افراشته و در ساعت 6 بعد از ظهر پایین می آید و این نشان از احترام برای کشور و عشق به وطن مردم این کشور و حمایت آنان از حکومت پادشاهی تایلند می دهد. 
در تور تایلند می توانیم از شهر های زیبا ، سرسبزو پر جاذبه ای هم چون بانکوک، پاتایا، پوکت، سامویی و چیانگ مای دیدن نموده و نهایت لذت را از زیبایی ها و جاذبه های گردشگری آن ها ببریم. تایلند از نظر آب و هوایی به سه فصل گرم و خشک،گرم و مرطوب،و فصل نسبتا سرد تقسیم می شود و بهترین زمان برای انتخاب سفر با تور تایلند فصل سرد آن یعنی بین ماه های نوامبر و فوریه می باشد که هم گرمای کم تری را تحمل نماییم و هم بارش باران کمتر باشد. 
مردم تایلند مردمانی بسیار، خونگرم، مهربان،خندان ومهمان نواز هستند. دین اکثر آنان بودایی و بعضی نیز مسلمان هستند. بیشتر مردم این کشور تا حد قابل قبولی به انگلیسی صحبت کردن مسلط می باشند لذا در تور تایلند اگر کمی انگلیسی بدانیم می توانیم به راحتی از گشت وگذار و ماجراجویی انفرادی و به دور از تورهای داخل شهری خود در تایلند لذت ببریم. 
از ماه می تا اکتبر (اردیبهشت تا اوایل مهرماه) که به فصل سبز در تایلند شهرت دارد به دلیل بارندگی زیاد معمولا هتل هاو اقامت گاه ها برای گردشگران تور تایلند ازران تر و سواحل خلوت تر می باشد.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/15:: 9:23 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >