سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید که آن رشته میان شما و خداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
تور لحظه آخری

گرجستان یکی از کشور های اروپای شرقی می باشد که در سواحل دریای سیاه قرار گرفته است و مرز بین آسیا و اروپا را تشکیل می دهد. گردشگران تور گرجستان باید بدانند که این کشور با وسعت کمی که دارد اما دارای آب و هوای متنوع و چهار فصلی می باشد از کوه های سر به فلک کشیده با آب و هوای کوهستانی گرفته تا دره های سر سبز و سواحل دریای سیاه که در همه فصل های آن گردشگران تور گرجستان به این کشور سفر می کنند به خصوص در دو سال اخیر که ترکیه دچار نا امنی شده بود گردشگران به این کشور روی آوردند.
کشور گرجستان از قسمت شمال با کشور روسیه ، از قسمت غرب با دریای سیاه ، از قسمت غرب با کشور های ارمنستان و ترکیه و از قسمت جنوب شرق با جمهوری آذربایجان هم مرز می باشد.
مساحت کشور گرجستان 69.700 کیلومتر مربع و با جمعیت 3.72 میلیون نفر می باشد که پایتخت و بزرگ ترین و شهر آن تفلیس است.
مردم گرجستان به زبان گرجی صحبت می کنند و زبان رسمی کشورشان می باشد که با الفبای گرجی نوشته می شود که یکی از چهارده الفبای موجود در جهان است. همچنین مردمان بومی این کشور مردم گرجی مسیحی ارتدکس و پیرو کلیسای ارتدکس گرجی نیز می باشند.
قابل توجه مسافران تور گرجستان که باید بدانند از سال 2000 میلادی این کشور در صنعت گردشگری شروع به توسعه کرد به صورتی که گردشگران تور گرجستان امروزه به صورت کاملا چشمگیری افزایش پیدا کردند.
کشور گرجستان دارای شهر های تاریخی و کوچک ، صومعه ها ، کلیسا های قدیمی ، کوه های سر به فلک کشیده ، غذا های محلی خوشمزه و مردمان مهمان نواز سالانه گردشگران تور گرجستان را به خود جذب می کند.
از جاذبه های گردشگری که مسافران تور گرجستان نباید از دست بدهند شامل : قلعه‌ی ناریکالا ، کوه قازبگی ، اوپلیستسیخه ، کلیسای Gergeti Trinity ، متسختا ، تفلیس ، باتومی ، واردزیا ، زوگدیدی و برجومی را می توان نام برد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/27:: 3:25 عصر     |     () نظر

آنتالیا یکی از80 شهر ساحلی ترکیه که امروزه مورد استفبال گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته، محسوب می شود. این شهر در شمال غربی ترکیه میان دریای مدیترانه کوه توروس قرار دارد. 
در شمال شرق آنتالیا شهرهای مرسین و کارامان، در جنوب قونیه، اسپارتا و بوردور، در شمال موغلا و در غرب دریای مدیترانه وجود دارند. این شهر به دلیل طبیعت بکر و زیبا و سواحل نیلگون فراوانی که دارد مقصد بسیاری از مسافران ترکیه است. 
به طوری که 35 درصد از کل گردشگران خارجی ترکیه با تور آنتالیا همراه می‌شوند.از ارتفاعات کوه های توروس که بلندترین قله اش به 3090 متر می رسد رودخانه های متعددی به سمت دریای مدیترانه جاری است که هر کدام در مسیر خود مناظر شگفت انگیز را خلق کرده اند و همه ساله میلیون ها جهان گرد را با زیبایی های خود هیجان زده می کند. 
دشت های حاصل خیز این منطقه که از دیدنی های تور آنتالیا می باشد تنوع محصولات زراعی و باغی مانند پرتقال، لیمو، گیاهان زینتی، دارویی نظیر پنبه، کنجد، انواع سبزیجات و جالیز، دشتهای پوشیده از گیاهان و گلهای وحشی با ارزش های طبی، را به همراه جنگل های انبوه علاوه برایفای نقش مهم در صنعت کشاورزی مناظری چشم نواز را به وجود آورده است. 
رشته کوه های تاروس از این منطقه در برابر بادهای شمالی محافظت می کنند. گردشگران تور آنتالیا باید بدانند این شهردارای اقلیم مدیترانه ای با تابستان های گرم و خشک و زمستان های معتدل و بارانی است. در آنتالیا حدود 280 روز از سال هوا آفتابی بوده و نزدیک به 2 هزار ساعت در سال تابش آفتاب دارد. دمای متوسط دریا بین 16 درجه سانتی گراد در زمستان و 27 درجه سانتی گراد در تابستان متغییر است. 
بالاترین درجه هوایی که تا به امروز برای تور آنتالیا ثبت شده 45 درجه سانتی گراد در ماه جولای بوده است که معمولاً میانگین بالاترین دما در این ماه 34.5 درجه می باشد. همچنین پایین ترین دمای ثبت شده 4 درجه سانتی گراد زیر صفر در ماه فوریه بوده که معمولاً در این ماه نیز میانگین پایین ترین دما 6.5 درجه سانتی گراد است. فصل گرفتن آفتاب و آب تنی برای مسافریم تور آنتالیا از اوایل ماه آوریل شروع و تا پایان ماه اکتبر ادامه دارد.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/27:: 3:24 عصر     |     () نظر

بانکوک پایتخت کشور تایلندگاه به نام بانگکوک هم نامیده می شود.گردشگران تور بانکوک بدانند که این شهر با مساحت 1568 کیلومتر مربع از بزرگ ترین شهر های تایلند به شمار می رود که با داشتن تفریحات مختلف و همچنین جاذبه های گردشگری زیبا سلانه میزبان تعداد بی شماری از مسافران تور بانکوک می باشد.
یکی از نکات جالب مه گردشگران تور بانکوک باید بدانند نام کامل بانکوک است که به عنوان بلند ترین نام در رکورد گینس به ثبت رسیده است (Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Yuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit)
بانکوک به نام گرونگتیب به معنای شهر فرشتگان می باشد که در سال 1728 میلادس توسط پادشاه حال رامای اول به عنوان پایتخت برگزیده شد.بانکوک از نظر موقعیت جغرافیایی در کرانه خاوری رود چائو فرای و در نزدیکی خلیج تایلند قرار با جمعیت 8.160.522 نفر واقع گردیده است که نام بانکوک بیش تر برای این شهر و مردم محلی نام بانگکوک را برای نام گذاری یکی از مناطق می خوانند.
گردشگران تور بانکوک بدانند که این شهر یکی از پر جنب و جوش ترین شهر های قاره آسیا که در میان هتل ها ، بازار های رنگارنگ ، هزاران تمدن و فرهنگ و معابد تاریخی می درخشد که در تمامی این مکان ها در بیش تر وقت سال گردشگران تور بانکوک را در حال خوشگذرانی خواهید دید.
یکی دیگر از ویژه گی های این شهر که توجه مسافران تور بانکوک را به خود جلب کرده است ترکیبی از معماری مدرن با آسمان خراش های سر به فلک کشیده و در عین حال بافت سنتی و قدیمی این شهر می باشد.
با سفر به بانکوک می توانید در بهترین هتل ها اقامت داشته باشید ، در رستوران های مختلف غذا میل کنید و همچنین در مراکز خرید متنوع و بازار های شناور بانکوک سوغات و خرید های خود را انجام دهید و با آداب و معاشرت با مردم بانکوک نهایت لذت را ببرید.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/26:: 2:9 عصر     |     () نظر

سوچی یکی از شهر های گردشگری کشور روسیه می باشد که در مرز غربی کشور روسیه واقع است. شهر سوچی، طویل ‌ترین شهر اروپا به شمار می آید، زیرا طول (درازای) آن چیزی بالغ بر 145 کیلومتر می باشد. این شهر بر کرانه ‌های دریای سیاه و در دامنه بلندی‌ های پوشیده از برف رشته‌کوه قفقاز قرار گرفته است. 
مساحت این شهر حدود 3 هزار کیلومتر مربع و جمعیت این شهر چیزی بالغ بر 400 هزار نفر می باشد. سوچی به چهار منطقه‌ ی مرکزی یا چنترانلی (Tsentralny)، لازاروسکی (Lazarevsky)، خوزیتونسکی یا خوستینسکی یا خوستا (Khostinsky) و آلدرسکی یا آدلر (Adlersky) تقسیم شده است. سوچی بزرگ‌ترین شهر توریستی روسیه محسوب می‌شود. هر ساله گردشگران زیادی با تور سوچی در فصل تابستان به این منطقه سفر می‌کنند. سوچی به پایتخت تابستانی روسیه و مروارید دریای سیاه معروف است. ارتفاع شهر سوچی با سطح دریا حدود 600 متر می باشد. شهر سوچی در جنوب غربی کشور روسیه واقع شده است. این شهر دارای یک رودخانه به نام کلومبوچکا می باشد که در منطقه آیشخا، مابین قله های آیشخا و تورنائو پدید آمده که تصویر قله تورنائو با 2922 متر بر سطح این دریاچه زلال نقش بسته است. گردشگران تور سوچی در بازدید از این شهر، با شهری مواجه می شوند که بسیار زیبا و پر از جاذبه است. این شهر برای مسافرانی که به قصد گردش و تفریح با تور سوچی، به این منطقه سفر می کنند، بسیار مناسب است. اگر قصد سفر با تور سوچی را دارید خوب است بدانید که این شهر زیبا در حدود 2300 کیلو متری جنوب شرق شهر سن پترزبورگ، 1600 کیلومتری جنوب شهر مسکو، 1900 کیلو متری جنوب غرب شهر کازان، 2100 کیلومتری جنوب غرب شهر اوفا قرار گرفته است. گردشگران تور سوچی می توانند با هواپیما از شهر های اطراف هم دیدن کنند، چرا که فاصله این شهرها تا سوچی زیاد است. گردشگران تور سوچی علاوه بر شهر های مطرح شده می توانند به سایر شهر های روسیه نیز سفر کنند.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/26:: 2:8 عصر     |     () نظر

لنکاوی شهری زیبا و ساحلی است واقع در سواحل شمال غربیکشور مالزی، این منطقه با خود مالزی حدود 30 کیلو متر فاصله دارد و در سواحل دریای آندامان واقع شده است که به دلیل ساحلی بودن این شهر گردشگران زیادی با تور لنکاوی به آنجا سفر می کنند. لنکاوی در زبان محاوره مالایی به معنی عقاب قهوه ای است. منطقه زیبای لنکاوی در سال های اخیر به عنوان یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین سواحل جنوب شرق آسیا به حساب می آید، مجمع الجزایر لنکاوی مساحتی بالغ بر 479 کیلومتر مربع دارد و مساحت خود جزیره لنکاوی حدود 320 کیلومتر مربع می باشد و دارا بودن 104 جزیره بزرگ و کوچک نیز بر جذابیت های این منطقه افزوده است. جزیره زیبا و ساحلی لنکاوی بخشی از استان کداح به حساب می آید، این منطقه در همسایگی کشور تایلند واقع شده است. سواحل سفید شنی ، آب‌های گرم شفاف ، صخره‌ های مرجانی و غار های بی شمار هر ساله گردشگران زیادی را با تور لنکاوی به این منطقه جذب می کند.
اگر قصد سفر با تور لنکاوی را دارید خوب است بدانید که این شهر زیبا در حدود 480کیلو متری شمال غرب شهر کوالالامپور، 490 کیلومتری شمال غرب سوبانگ جایا، 127 کیلومتری شمال پنانگ، 350 کیلومتری جنوب شرق پوکت، 290 کیلومتری جنوب کرابی و 60 کیلومتری جنوب سوتون قرار گرفته است گردشگران تور لنکاوی می توانند از شهر های اطراف هم دیدن کنند چرا که فاصله این شهرها تا لنکاوی چندان نیست و گردشگران تور لنکاوی نیز می توانند به سایر های این منطقه سفر کنند. این شهر دارای پوشش گیاهی انبوهی می باشد و به همین دلیل مکان مناسبی برای سکونت نمی باشد. همچنین صخره ها و کوه های آهکی زیادی را در اطراف خود جای داده است.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/23:: 10:42 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >