سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال می فرماید : « ... همچنان بنده ام با کارهای مستحب به من نزدیک می شود، تا آنجا که دوستشمی دارم . در نتیجه، گوش شنوایش، چشم بینایش، زبان گویایشو قلب دریابنده اش می شوم . اگر مرا بخواند، پاسخش دهم و اگراز من درخواست کند، به او ببخشم» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
تور لحظه آخری

آنتالیا یکی از80 شهر ساحلی ترکیه که امروزه مورد استفبال گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته، محسوب می شود. این شهر در شمال غربی ترکیه میان دریای مدیترانه کوه توروس قرار دارد. 
در شمال شرق آنتالیا شهرهای مرسین و کارامان، در جنوب قونیه، اسپارتا و بوردور، در شمال موغلا و در غرب دریای مدیترانه وجود دارند. این شهر به دلیل طبیعت بکر و زیبا و سواحل نیلگون فراوانی که دارد مقصد بسیاری از مسافران ترکیه است. 
به طوری که 35 درصد از کل گردشگران خارجی ترکیه با تور آنتالیا همراه می‌شوند.از ارتفاعات کوه های توروس که بلندترین قله اش به 3090 متر می رسد رودخانه های متعددی به سمت دریای مدیترانه جاری است که هر کدام در مسیر خود مناظر شگفت انگیز را خلق کرده اند و همه ساله میلیون ها جهان گرد را با زیبایی های خود هیجان زده می کند. 
دشت های حاصل خیز این منطقه که از دیدنی های تور آنتالیا می باشد تنوع محصولات زراعی و باغی مانند پرتقال، لیمو، گیاهان زینتی، دارویی نظیر پنبه، کنجد، انواع سبزیجات و جالیز، دشتهای پوشیده از گیاهان و گلهای وحشی با ارزش های طبی، را به همراه جنگل های انبوه علاوه برایفای نقش مهم در صنعت کشاورزی مناظری چشم نواز را به وجود آورده است. 
رشته کوه های تاروس از این منطقه در برابر بادهای شمالی محافظت می کنند. گردشگران تور آنتالیا باید بدانند این شهردارای اقلیم مدیترانه ای با تابستان های گرم و خشک و زمستان های معتدل و بارانی است. در آنتالیا حدود 280 روز از سال هوا آفتابی بوده و نزدیک به 2 هزار ساعت در سال تابش آفتاب دارد. دمای متوسط دریا بین 16 درجه سانتی گراد در زمستان و 27 درجه سانتی گراد در تابستان متغییر است. 
بالاترین درجه هوایی که تا به امروز برای تور آنتالیا ثبت شده 45 درجه سانتی گراد در ماه جولای بوده است که معمولاً میانگین بالاترین دما در این ماه 34.5 درجه می باشد. همچنین پایین ترین دمای ثبت شده 4 درجه سانتی گراد زیر صفر در ماه فوریه بوده که معمولاً در این ماه نیز میانگین پایین ترین دما 6.5 درجه سانتی گراد است. فصل گرفتن آفتاب و آب تنی برای مسافریم تور آنتالیا از اوایل ماه آوریل شروع و تا پایان ماه اکتبر ادامه دارد.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/27:: 3:24 عصر     |     () نظر