سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ حرکتی نیست، مگر آنکه در آن نیازمند شناختی هستی . [امام علی علیه السلام]
تور لحظه آخری

کشور روسیه نه تنها بزرگترین کشور جهان از لحاظ وسعت و پهناوری در دنیا محسوب می شود بلکه یکی از بزرگترین کشورها در زمینه جذب گردشگر نیز می باشد به همین دلیل روسیه یکی از پکیج ها و خدمات همه شرکت های برگزار کننده تور مسافرتی در ماه های گرم تر سال (اواخر خرداد،تیر ،مرداد،شهریور) به صورت ثابت است.در تور روسیه مناطق گردشگری طبیعی ،تاریخی و فرهنگی بسیاری است . به گونه ای که هرکسی که خود را علاقه مند به گردشگری می داند و با هر سلیقه ای ، خالی از لطف نیست که حداقل برای یک بار هم که شده روسیه را تجربه نماید . 
بهترین زمانی یک گردشگر می تواند برای روسیه انتخاب نماید ،اواخر خرداد ماه تا اواسط شهریور ماه است ، که هوا کمی گرم تر شده باشد. زیرا در کشور روسیه هوا در بیشتر روز های سال سرد می باشد. البته اگر به سرمای هوا و ورزش های زمستانی علاقه مند باشید می توانید در نیمه ی دوم سال و فصل زمستان نیز از سفر به روسیه لذت برید .اگر تور روسیه را برای سفر خود برگزیده باشید پس از پیاده شدن از هواپیما با کشوری مواجه هستید که از لحاظ جغرافیایی موقعیتی بسیار جذاب و خاص دارد . این کشور اوراسیایی محسوب می گردد. همچنین به دلیل همین وسعت و بزرگی دارای خطوط ساحلی بسیار بوده وبا دریاهای بسیاری از جمله : دریای سیاه ، دریای خزر، اقیانوس آرام ، اقیانوس منجمد شمالی و دریای ژاپن و در یای بالتیک هم مرز است . 
در تور روسیه بازدید از سه شهر مسکو ، سوچی و سنت پترز بورگ به شدت توصیه میشود، زیرا شهر های مذکور سرشار از مراکز فرهنگی ،تاریخی و تفریحی می باشد. همچنین روسیه به دلیل طبیعت زیبا و پوشش گیاهی متفاوت خود از لحاظ اکو توریستی نیز گزدشگران بسیاری را متمایل به برگزیدن روسیه می نماید .از جمله جاذبه های طبیعی گردشگری تور روسیه میتوان از دریاچه بایکال که عمیق ترین دریاچه آب شیرین جهان است ، دره ی آب فشان ها که از سطح آن همواره آب و بخار آب در حال جوشیدن است و... را نام برد . 
همچنین در تور روسیه میتوانیم از جاذبه های فرهنگی وتاریخی بسیار آن ، همچون : اثر تاریخی مادر میهن که نماد کشور روسیه است . کاخ پیتر هوف در سنت پترز بورگ ، کلیسای جامع سنت باسیل ، کاخ کرملین،کوه البروس و... را نام برد.لازم به ذکر است که اختلاف ساعت مسکو با ایران فقط 30 دقیقه است که تهران از سکو نیم ساعت جلو تر است .وخوشبختانه این اختلاف اندک نمی تواند برای مسافران روسیه مشکل خاصی را ایجاد نمی نماید. روسیه یکی از زیباترین و وسیع ترین کشورهای دنیا می باشد از لحاظ جغرافیایی در شمال اوراسیا قرار گرفته است. این کشور از فرهنگی پربار و دیدنی های بسیار زیبا بهره مند می باشد و مهد نویسندگان معروفی همچون داستایوفسکی و تولستوی است. تور روسیه نیز به دلیل این جاذبه های گردشگری یکی از پرطرفدارترین تورهای لوکس می باشد. 
گردشگران به دفعات از سراسر جهان چه در قالب تور روسیه و یا تور مسکو و یا تور سن پترزبورگ و یا تور سوچی و یا به صورت مستقل به روسیه سفر می کنند تا از جاذبه های این کشور خصوصاً میدان سرخ در مسکو و موزه زیبای هرمیتاژ، درسن پترزبورگ دیدن نمایند. 
در تور روسیه شما می توانید از سن‌ پترزبورگ‌ که دارای‌ پارک‌ها و مراکز دیدنی‌ و تفریحی‌ فراوانی‌ است‌ که‌ هرکدام‌ در نوع‌ خود بسیار جذاب‌ می‌باشند هم دیدن نمایید. این‌ شهر به‌ داشتن‌ خیابان‌ های‌ عریض‌ مانند خیابان‌ های‌ ساحلی‌ نوا و نفسکی‌ پروسپکت‌ معروف‌ و مشهور است‌. 
تور روسیه را، در فصل تابستان که گرمای زیادی هم ندارد، می توان بیشتر از فصول دیگر پیشنهاد کرد و از جاذبه های آن دیدن نمود. در فصل تابستان هوا ثباتی ندارد و هر لحظه امکان بارندگی در شهر وجود دارد. 
در وبسایت لحظه آخر شما می توانید با انتخاب تور روسیه مورد نظر از تمامی اطلاعات تکمیلی تور از جمله ، خدمات آژانس، هتل های تور و همچنین تور های مشابه تور های روسیه مطلع شوید

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/18:: 9:34 صبح     |     () نظر