سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن کس که بی دانش دست به کاری زند بیش از آنکه اصلاح کند تباه می سازد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
تور لحظه آخری

کشور اتریش از زیبا ترین کشورهای اروپایی در نیم کره شمالی و مرکز غرب اروپا قرار دارد. گردشگران تور اتریش بهتر است بدانند این کشور به هیچ دریای آزادی دسترسی ندارد و شامل قسمت هایی از شرق آلپ و رودخانه دانوب می باشد. کشور اتریش با توجه به مساحتی حدودا 83835 کیلو متر مربع یکی از بزرگ ترین شهرهای قاره اروپا در تور اتریش به حساب می آید. این کشور را اگر بخواهیم برای گردشگران تور اتریش از نظر موقعیت جغرافیایی تقسیم بندی کنیم می توانیم به پنج دسته تقسیم کنیم:
مناطق کارپات و آلپ به وسعت 9000 کیلومتر مربع که 3/11 درصد از مساحت کشور اتریش را در دارد. جلگه وین به وسعت 35000 کیلومتر مربع که 5/4 درصد مساحت کشور اتریش را در بر گرفته است. قسمت آلپ شرقی به وسعت 52500 کیلومتر مربع که در واقع معادل 5/62 درصد از مساحت کل کشور اتریش را شامل می شود. منطقه گرانیت وگنی شوخلند به وسعت 8600 کیلومتر مربع 5/10 درصد از مساحت کل کشور اتریش را در بر گرفته است.
از کشور های همسایه اتریش می توان به ایتالیا از سمت جنوب، اسلواکی و مجارستان از سمت شرق، لیختن اشتاین و سوئیس از سمت غرب و آلمان و چک از سمت شمال اشاره کرد. همچنین گردشگران عزیز تور اتریش جالب است بدانند مساحت این کشور به طور کلی 2737 کیلو متر مربع می باشد. بیش از 70 درصد این سرزمین را رشته کوه های آلپ فرا گرفته است و بیشتر رودهای مهم این کشور مانند دانوب و انس از رشته کوه های آل سرچشمه می گیرند.
بیشتر زمین های قابل کشت و کشاورزی در مناطق کم ارتفاع و پست کشور اتریش قرار گرفته است. وین پایتخت اتریش با جمعیتی معادل یک چهارم کل کشور از بزرگ ترین شهرهای اتریش برای گردشگران تور اتریش به حساب می آید. از دیگر شهرهای مهم اتریش می توان به سالزبورگ، اینسبورگ، گراتس و لینز اشاره کرد.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/22:: 3:44 عصر     |     () نظر