سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در یکى از عیدها فرمود : ] این عید کسى است که خدا روزه‏اش را پذیرفته و نماز وى را سپاس گفته و هر روز که خدا را در آن نافرمانى نکنند روز عید است . [نهج البلاغه]
تور لحظه آخری

اگر قصد سفر به کشور ترکیه را دارید تور مارماریس میتواند انتخاب خوبی باشد در ادامه با لحظه آخر همراه باشید تا اطلاعاتی که گردشگران تور مارماریس در سفر به این شهر نیاز دارند را در اختیارتان قرار دهیم این شهر که در استان موغله واقع شده است یکی از شهر های بندری کشور ترکیه می باشد.
مارماریس جمعیتی غالب بر 28000 نفر دارد و به خاطر قرار گرفتن در میان رشته کوه ها و نیز همجواری با سواحل ریویرا (Riviera) معروف شده است این شهر با دارا بودن دو لنگرگاه مهم و همچنین بنادر پر اهمیت و متعدد به عنوان یکی از مراکز اصلی کشتیرانی و غواصی شناخته می شود و از لحاظ تجاری و صنعت گردشگری یکی از شهر های مهم کشور توریستی ترکیه محسوب میشود.
این شهر در جنوب غربی ترکیه قرار دارد و از شمال به خلیج گکوا، از شرق به شبه جزیره داتچا، از جنوب به دریای مدیترانه و از غرب به دریاچه کوی جیز راه دارد همچنین قدمت مارماریس به 600 سال قبل از میلاد مسیح باز میگردد و از سری شهر های توریستی دنیا محسوب میشود این شهر به دلیل دارا بودن سنگ مرمر مارماریس نام گذاری شده موقعیت جغرافیایی همچنین هوای مطبوع مارماریس باعث شده است که سالانه 300 تا 400 هزار گردشگر با تور مارماریس به این شهر سفر کنند.
با اینکه مارماریس در جنوب غربی ترین نقطه کشور ترکیه قرار دارد اما وجود دو فرودگاه دالامان و میلاس بدروم که به ترتیب در فاصله های 100 و 150 کیلومتری این شهری قرار دارند و آماده خدمت رسانی به گردشگران تور مارماریس هستند دسترسی به این شهر را آسان کرده اند. مارماریس با نزدیک بودن به شهر های مدرن و آنتیک و دارا بودن سواحلی با آب های زلال و آبی، بنادر طبیعی، گیاهان گرمسیری، زیبایی های طبیعی و همچنین سواحل بکر و طولانی توانسته است رضایت گردشگران تور مارماریس با هر سلیقه ای را جلب کند.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/22:: 3:42 عصر     |     () نظر