سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ متکبّری، دوستی ندارد . [امام علی علیه السلام]
تور لحظه آخری

پکن یکی از مشهور ترین شهر های سراسر کشور جمهوری چین به شمار می رود که دارای تعدادی از برترین چشم انداز ها و معابد کشور را در خود جای داده است از این رو گردشگران زیادی در سال های اخیر تور پکن را به عنوان مقصد گردشگری و گذراندن تعطیلات خود این شهر تاریخی را انتخاب می کنند . این شهر بسیار شلوغ است و فعالیت های بسیاری همواره در این شهر در جرین بوده و همیشه مردمان این شهر را در حال جنب و جوش خواهید دید.
پکن با وجود 22 میلیون نفر جمعیت در شمال کشور پهناور چین قرار واقع شده است که به عنوان دومین شهر پرجمعیت چین بعد از شانگهای شناخته شده است.گردشگران تور پکن توجه داشته باشند که فرودگاه بین المللی پکن یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های پکن به شمار می رود که سالانه تعداد بی شماری از مسافران تور پکن و مردم این شهر را ج به جا می کند.
به طور کلی به خصوص در چند سال اخیر تور پکن با رشد زیادی رو به رو بوده است و گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جذب کرده است البته شایان ذکر است که تور پکن به دلیل بالا بودن هزینه مسافران خاص خودش را دارد.
پکن از لحاظ آب و هوایی به این صورت است که در فصل بهار دارای هوایی مناسب و گاهی گرم است. تابستان گرم به همراه باران های موسمی دارد. پاییز در این شهر صاف و آفتابی و گرم است و زمستان نیز سرد همراه با باد و طوفان های فصلی و بارش برف می باشد. 
از جاذبه های گردشگری پکن نیز می توان به دیوار بزرگ چین و شهر ممنوعه اشاره کرد که در تور پکن طرفداران زیادی دارند. پکن دارای شش فرودگاه است که بزرگ ترین آنها فرودگاه بین المللی پکن نام دارد. بیشتر پرواز‌های داخلی و تقریبا تمامی پرواز‌های بین اللملی پکن از طریق این فرودگاه انجام می‌شود. پنج فرودگاه دیگر شهر بیشتر کاربردهای نظامی دارند.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/21:: 12:52 عصر     |     () نظر