سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! بدانید آنکه از سخن نادرست درباره خود، بی تاب می شود، [امام علی علیه السلام]
تور لحظه آخری

هلند کشوری کوچک در قسمت شمال غربی اروپا می باشد که پایتخت آن آمستردام نام دارد.قابل توجه مسافران تور هلند ، این کشور از سمت شرق با آلمان ، از سمت جنوب با بلژیک ، از سمت غرب از راه دریا با انگلستان همسایه و قابل دسترسی نیر می باشد. بندر روتردام به عنوان دومین شهر بزرگ هلند محسوب می گردد که از نظر تعداد اسکله ها و مساحتش به عنوان بزرگ ترین بندر اروپا در میان گردشگران تور هلند شناسایی شده است. 

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/29:: 3:56 عصر     |     () نظر

کشور هند با تاریخ و تمدنی باستانی یکی از کشورهایی است که توریست های زیادی که با تور هند سفر می کنند را در خود جای میدهد. تاریخ این کشور به 3000 سال قبل از میلادی باز می گردد، ایرانیان بر فرهنگ و تاریخ این کشور بی تاثیر نبوده اند زیرا 800 سال زبان فارسی بر مردم هند تسلط داشته و تغییرات زیادی بر آداب و رسوم و فرهنگ هند گذاشته است. هند با مساحتی بیش از 3 میلیون کیلومتر مربع هفتمین کشور بزرگ جهان است، پایتخت این کشور شهر دهلی نو بوده بزرگ ترین شهر نیز بمبئی می باشد که گردشگران تور هند از این دو شهر بیشتر بازدید می کنند. کشور هند بیشترین بخش شبه قاره هند و جنوب آسیا را در برگرفته است. 

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/29:: 3:53 عصر     |     () نظر

بانکوک پایتخت کشور تایلندگاه به نام بانگکوک هم نامیده می شود.گردشگران تور بانکوک بدانند که این شهر با مساحت 1568 کیلومتر مربع از بزرگ ترین شهر های تایلند به شمار می رود که با داشتن تفریحات مختلف و همچنین جاذبه های گردشگری زیبا سلانه میزبان تعداد بی شماری از مسافران تور بانکوک می باشد.
یکی از نکات جالب مه گردشگران تور بانکوک باید بدانند نام کامل بانکوک است که به عنوان بلند ترین نام در رکورد گینس به ثبت رسیده است (Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Yuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit)
بانکوک به نام گرونگتیب به معنای شهر فرشتگان می باشد که در سال 1728 میلادس توسط پادشاه حال رامای اول به عنوان پایتخت برگزیده شد.بانکوک از نظر موقعیت جغرافیایی در کرانه خاوری رود چائو فرای و در نزدیکی خلیج تایلند قرار با جمعیت 8.160.522 نفر واقع گردیده است که نام بانکوک بیش تر برای این شهر و مردم محلی نام بانگکوک را برای نام گذاری یکی از مناطق می خوانند.
گردشگران تور بانکوک بدانند که این شهر یکی از پر جنب و جوش ترین شهر های قاره آسیا که در میان هتل ها ، بازار های رنگارنگ ، هزاران تمدن و فرهنگ و معابد تاریخی می درخشد که در تمامی این مکان ها در بیش تر وقت سال گردشگران تور بانکوک را در حال خوشگذرانی خواهید دید.
یکی دیگر از ویژه گی های این شهر که توجه مسافران تور بانکوک را به خود جلب کرده است ترکیبی از معماری مدرن با آسمان خراش های سر به فلک کشیده و در عین حال بافت سنتی و قدیمی این شهر می باشد.
با سفر به بانکوک می توانید در بهترین هتل ها اقامت داشته باشید ، در رستوران های مختلف غذا میل کنید و همچنین در مراکز خرید متنوع و بازار های شناور بانکوک سوغات و خرید های خود را انجام دهید و با آداب و معاشرت با مردم بانکوک نهایت لذت را ببرید.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/28:: 2:45 عصر     |     () نظر

سوچی یکی از شهر های گردشگری کشور روسیه می باشد که در مرز غربی کشور روسیه واقع است. شهر سوچی، طویل ‌ترین شهر اروپا به شمار می آید، زیرا طول (درازای) آن چیزی بالغ بر 145 کیلومتر می باشد. این شهر بر کرانه ‌های دریای سیاه و در دامنه بلندی‌ های پوشیده از برف رشته‌کوه قفقاز قرار گرفته است. 
مساحت این شهر حدود 3 هزار کیلومتر مربع و جمعیت این شهر چیزی بالغ بر 400 هزار نفر می باشد. سوچی به چهار منطقه‌ ی مرکزی یا چنترانلی (Tsentralny)، لازاروسکی (Lazarevsky)، خوزیتونسکی یا خوستینسکی یا خوستا (Khostinsky) و آلدرسکی یا آدلر (Adlersky) تقسیم شده است. سوچی بزرگ‌ترین شهر توریستی روسیه محسوب می‌شود. هر ساله گردشگران زیادی با تور سوچی در فصل تابستان به این منطقه سفر می‌کنند. سوچی به پایتخت تابستانی روسیه و مروارید دریای سیاه معروف است. ارتفاع شهر سوچی با سطح دریا حدود 600 متر می باشد. شهر سوچی در جنوب غربی کشور روسیه واقع شده است. این شهر دارای یک رودخانه به نام کلومبوچکا می باشد که در منطقه آیشخا، مابین قله های آیشخا و تورنائو پدید آمده که تصویر قله تورنائو با 2922 متر بر سطح این دریاچه زلال نقش بسته است. گردشگران تور سوچی در بازدید از این شهر، با شهری مواجه می شوند که بسیار زیبا و پر از جاذبه است. این شهر برای مسافرانی که به قصد گردش و تفریح با تور سوچی، به این منطقه سفر می کنند، بسیار مناسب است. اگر قصد سفر با تور سوچی را دارید خوب است بدانید که این شهر زیبا در حدود 2300 کیلو متری جنوب شرق شهر سن پترزبورگ، 1600 کیلومتری جنوب شهر مسکو، 1900 کیلو متری جنوب غرب شهر کازان، 2100 کیلومتری جنوب غرب شهر اوفا قرار گرفته است. گردشگران تور سوچی می توانند با هواپیما از شهر های اطراف هم دیدن کنند، چرا که فاصله این شهرها تا سوچی زیاد است. گردشگران تور سوچی علاوه بر شهر های مطرح شده می توانند به سایر شهر های روسیه نیز سفر کنند.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/28:: 2:44 عصر     |     () نظر

کشور ارمنستان یکی از جمهوری های مستقل تقریبا کوچک می باشد. پایتخت این کشور شهر ایروان است، این کشور دارای جاذبه های تاریخی و تفریحی بوده که گردشگران زیادی با تور ارمنستان به این کشور سفر می کنند. 
ارمنستان کشوری کوهستانی بوده و آب و هوایی معتدل و مناسب دارد که به همین خاطر به کشوری توریستی تبدیل شده است و سالانه مورد استقبال گردشگران تور ارمنستان قرار می گیرد. ارمنستان دارای وسعتی حدود 29800 کیلومتر مربع بوده و در جنوب غربی منطقه قفقاز قرار دارد. 
فاصله ناچیزی از سواحل جنوب شرقی دریای سیاه دارد اما بدون دسترسی به آب های آزاد است. ارتفاع این کشور از سطح دریا به طور میانگین 1800 متر می باشد. ارمنستان به دلیل کوهستانی بودن دارای رودخانه های زیادی با جریان های سریع می باشد که نقش بسزایی در اکوسیستم این کشور دارند، یکی از مهم ترین دریاچه این کشور سوان نام دارد که دارای ارتفاعی 1925 متری با سطح دریا می باشد و مورد توجه گردشگران تور ارمنستان قرار می گیرد. 
می توان گفت این دریاچه جزو بزرگ ترین و مرتفع ترین دریاچه های آب شیرین جهان است. آب و هوای ارمنستان متعادل بوده اما در زمستان با سرمای زیاد و بارش برف فراوان همراه است. گرمای این کشور معتدل و مناسب می باشد که بین گردشگران تور ارمنستان محبوب است. زبان رسمی ارمنستان، ارمنی است که زبانی ترکیبی هند و اروپایی است. دین رسمی کشور ارمنستان مسیح می باشد که اکثریت پیرو کلیسای خواری ارمنی می باشند و می توان گفت این کلیسا، کلیسای ملی ارامنه محسوب می شود همچنین گردشگران تور ارمنستان از این کلیساها بازدید می کنند. اقتصاد ارمنستان دارای قسمت های صنعتی متفاوتی می باشد که همه نوع صنایعی را دربرگرفته است 
که می توان به صنایع: 
نساجی، فلزی، شیمیایی، فرآورده های غذایی و مهم ترین آنها ساخت ماشین آلات است اشاره کرد. 
این کشور دارای صادرات و واردات بزرگی می باشد که عمده وارداتش گاز طبیعی و نفت می باشد. همچنین به دلیل جاذه های تفریحی که دارد گردشگران زیادی را با تور ارمنستان به خود جلب می کند که بخشی از اقتصاد را هم به این زمینه اختصاص داده است.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/27:: 3:28 عصر     |     () نظر
   1   2   3   4   5   >>   >