سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانش را بطلبد برای اینکه با دانشمندان همراه شود یا با نادانان بستیزد یا مردم را متوجه خود کند، خداوند او را داخل آتش گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
تور لحظه آخری

سوچی یکی از شهر های گردشگری کشور روسیه می باشد که در مرز غربی کشور روسیه واقع است. شهر سوچی، طویل ‌ترین شهر اروپا به شمار می آید، زیرا طول (درازای) آن چیزی بالغ بر 145 کیلومتر می باشد. این شهر بر کرانه ‌های دریای سیاه و در دامنه بلندی‌ های پوشیده از برف رشته‌کوه قفقاز قرار گرفته است. 
مساحت این شهر حدود 3 هزار کیلومتر مربع و جمعیت این شهر چیزی بالغ بر 400 هزار نفر می باشد. سوچی به چهار منطقه‌ ی مرکزی یا چنترانلی (Tsentralny)، لازاروسکی (Lazarevsky)، خوزیتونسکی یا خوستینسکی یا خوستا (Khostinsky) و آلدرسکی یا آدلر (Adlersky) تقسیم شده است. سوچی بزرگ‌ترین شهر توریستی روسیه محسوب می‌شود. هر ساله گردشگران زیادی با تور سوچی در فصل تابستان به این منطقه سفر می‌کنند. سوچی به پایتخت تابستانی روسیه و مروارید دریای سیاه معروف است. ارتفاع شهر سوچی با سطح دریا حدود 600 متر می باشد. شهر سوچی در جنوب غربی کشور روسیه واقع شده است. این شهر دارای یک رودخانه به نام کلومبوچکا می باشد که در منطقه آیشخا، مابین قله های آیشخا و تورنائو پدید آمده که تصویر قله تورنائو با 2922 متر بر سطح این دریاچه زلال نقش بسته است. گردشگران تور سوچی در بازدید از این شهر، با شهری مواجه می شوند که بسیار زیبا و پر از جاذبه است. این شهر برای مسافرانی که به قصد گردش و تفریح با تور سوچی، به این منطقه سفر می کنند، بسیار مناسب است. اگر قصد سفر با تور سوچی را دارید خوب است بدانید که این شهر زیبا در حدود 2300 کیلو متری جنوب شرق شهر سن پترزبورگ، 1600 کیلومتری جنوب شهر مسکو، 1900 کیلو متری جنوب غرب شهر کازان، 2100 کیلومتری جنوب غرب شهر اوفا قرار گرفته است. گردشگران تور سوچی می توانند با هواپیما از شهر های اطراف هم دیدن کنند، چرا که فاصله این شهرها تا سوچی زیاد است. گردشگران تور سوچی علاوه بر شهر های مطرح شده می توانند به سایر شهر های روسیه نیز سفر کنند.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/28:: 2:44 عصر     |     () نظر