سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداى سبحان طاعت را غنیمتى ساخته است براى زیرکان آنگاه که مردم ناتوان کوتاهى کنند در آن . [نهج البلاغه]
تور لحظه آخری

کشور ارمنستان یکی از جمهوری های مستقل تقریبا کوچک می باشد. پایتخت این کشور شهر ایروان است، این کشور دارای جاذبه های تاریخی و تفریحی بوده که گردشگران زیادی با تور ارمنستان به این کشور سفر می کنند. 
ارمنستان کشوری کوهستانی بوده و آب و هوایی معتدل و مناسب دارد که به همین خاطر به کشوری توریستی تبدیل شده است و سالانه مورد استقبال گردشگران تور ارمنستان قرار می گیرد. ارمنستان دارای وسعتی حدود 29800 کیلومتر مربع بوده و در جنوب غربی منطقه قفقاز قرار دارد. 
فاصله ناچیزی از سواحل جنوب شرقی دریای سیاه دارد اما بدون دسترسی به آب های آزاد است. ارتفاع این کشور از سطح دریا به طور میانگین 1800 متر می باشد. ارمنستان به دلیل کوهستانی بودن دارای رودخانه های زیادی با جریان های سریع می باشد که نقش بسزایی در اکوسیستم این کشور دارند، یکی از مهم ترین دریاچه این کشور سوان نام دارد که دارای ارتفاعی 1925 متری با سطح دریا می باشد و مورد توجه گردشگران تور ارمنستان قرار می گیرد. 
می توان گفت این دریاچه جزو بزرگ ترین و مرتفع ترین دریاچه های آب شیرین جهان است. آب و هوای ارمنستان متعادل بوده اما در زمستان با سرمای زیاد و بارش برف فراوان همراه است. گرمای این کشور معتدل و مناسب می باشد که بین گردشگران تور ارمنستان محبوب است. زبان رسمی ارمنستان، ارمنی است که زبانی ترکیبی هند و اروپایی است. دین رسمی کشور ارمنستان مسیح می باشد که اکثریت پیرو کلیسای خواری ارمنی می باشند و می توان گفت این کلیسا، کلیسای ملی ارامنه محسوب می شود همچنین گردشگران تور ارمنستان از این کلیساها بازدید می کنند. اقتصاد ارمنستان دارای قسمت های صنعتی متفاوتی می باشد که همه نوع صنایعی را دربرگرفته است 
که می توان به صنایع: 
نساجی، فلزی، شیمیایی، فرآورده های غذایی و مهم ترین آنها ساخت ماشین آلات است اشاره کرد. 
این کشور دارای صادرات و واردات بزرگی می باشد که عمده وارداتش گاز طبیعی و نفت می باشد. همچنین به دلیل جاذه های تفریحی که دارد گردشگران زیادی را با تور ارمنستان به خود جلب می کند که بخشی از اقتصاد را هم به این زمینه اختصاص داده است.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/1/27:: 3:28 عصر     |     () نظر