سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر تو به زندگى پشت کرده‏اى و مرگ به تو روى آور است پس چه زود دیدار میسر است . [نهج البلاغه]
تور لحظه آخری

دومین شهر بزرگ ترکیه آنکارا و همچنین پایتخت ترکیه می باشد که این شهر قلب سیاسی سرزمین ترک ها است و از شهر های پر گرشگر ترکیه می باشد که سالانه تعداد زیادی گردشگران تور آنکارا به این شهر می آیند و از زیبایی ها تفریحات این شهر نهایت لذت را می برند. 
آنکارا شهری جدید و نسبتا مدرن ترکیه است که ترک های استانبولی و کردهای زیادی در خود جای داده که گزینه ای عالی برای توریست های ترکیه می باشد و دلیلی محکمی برای انتخاب تور آنکارا توسط گردشگران است. 
از نظر موقعیت جغرافیایی آنکارا از شمال با استان های چانکیری و بلو ، از قسمت غرب با اسکی شهیر ، و از قسمت شرق با استان کیرشهیر هم مرز است. وضعیت آب و هوایی شهر آنکارا برای گردشگران تور آنکارا به این صورت است که در تابستان ها گرم و در زمستان ها سرد و برفی است.این شهر در بین 4 کوه واقع شده که کرای گودی در جنوب ، ادریس در قسمت شرق ، ایلماداغ در قسمت شمال و چال در قسمت جنوب شرقی قرار دارند.در میان قسمت جنوب شرقی 3 رودخانه در جریان می باشد.دما6ی هوای شهر آنکارا در منطقه ی مرکزی فلات ترکیه از میانگین صفر درجه سانتی گراد در ماه ژانویه به میانگین 23 درجه سانتی گراد و در ماه ژوئیه تغییر می یابد. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/8:: 9:38 صبح     |     () نظر

عمان کشوری عرب نشین می باشد که در قسمت شبه جزیره ی عربستان واقع گردیده است و به عنوان دومین کشور بزرگ عربی از نظر مساحت شناخته شده است. کشور عمان دارای مرز دریایی با ایران است که این مرز دریایی میان دو کشور، و تسلطی که هر دو بر روی تنگه ی هرمز دارند باعث ایجاد روابط نزدیک ، میان ایران و عمان شده است. به صورت سفر به تور عمان، نه تنها احساس غربت در این سرزمین نخواهید کرد، بلکه مردمان فروتن آن این حس را به شما القا می نمایند که در کشور خود به گشت و گذار می پردازید. قسمت اعظم مساحت کشور متشکل از رشته کوه های سخت و پهنای ساحلی آن در حدود 1700 کیلومتر می باشد و همچنین دارای آب و هوای خشک و گرم است به همین دلیل تور عمان در فصول گرم سال می تواند بسیار آزار دهنده باشد. 

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/6:: 11:48 صبح     |     () نظر

کشور لبنان که به عنوان یک جمهوری در دنیا شناخته می شود، در قسمت غربی قاره ی آسیا قرار گرفته است و نیم بیشتر آن کوهستانی و مرتفع می باشد. لبنان با کشور های روسیه و اسرائیل همسایه بوده و در کنار دریای مدیترانه جای خوش کرده است. پایتخت لبنان شهر زیبای بیروت می باشد، که در گذشته به پاریس خاورمیانه شهرت داشته است. اما پس از وقوع جنگ، این شهر صدمات بی شماری را متحمل شد. امروزه پس از بازسازی های انجام شده بر روی زیر ساخت های شهر، مردم دنیا لقب عروس خاورمیانه را به بیروت داده اند و این عروس زیبا سالانه گردشگران بسیاری را به سمت تور لبنان می کشاند. این کشور کوچک، بر خلاف مساحت اندک خود، محبوبیت بسیاری در دنیا دارد و سالانه عده ی زیادی با تور لبنان به این بهشت کوچک سفر می کنند. اما یکی از نکات جالب م مهم لبنان این است که بر خلاف مساحت اند دارای بیش از هجده نوع دین رسمی می باشد. با این وجود می توان گفت که نیم بیشتر مردم مسلمان اند و نیم دیگر آنها پیروی مسیح اند، که خود به فرقه های گوناگونی تقسیم می شوند. در این میان لبنان جزء محدود کشور هایی است که شهروندان خود را در زمینه ی پیروی از ادیان آزاد می گذارد و در مقام نخست جدول خوش می درخشد. 

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/6:: 11:47 صبح     |     () نظر

قبرس جزیره ای توریستی و زیبا بوده که در سال 1960 میلادی به طور کامل استقلال یافت و اکنون عضو اتحادیه اروپا می باشد. این جزیره دارای مساحتی حدود 9125 کیلومتر مربع دارد که سومیت جزیره بزرگ مدیترانه می باشد که مورد توجه خاصی قرار می گیرد و سالانه توریست های بسیاری با تور قبرس به این کشور سفر می کنند. 

این جزیره در شمال شرقی دریای مدیترانه و در تقاطع سه قاره آفریقا، اروپا و آسیا قرار دارد که از زیبایی خاصی برخوردار است. پایتخت این کشور نیکوزیا نام دارد که می توان گفت یکی از مدرن ترین شهر قبرس و همچنین تنها شهر غیر ساحلی این جزیره است. طی مخالف ها و جنگ هایی قبرس به دو قسمت تقسیم شده است که یک قسمت آن را قبرس شمالی می گویند که محل ترک نشین ها است و قسمت دیگر را قبرس جنوبی که یونانی نشین است می نامند. 

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/5:: 2:47 عصر     |     () نظر

در این قسمت از سایت قصد داریم اطلاعاتی کلی در رابطه با کشور ‏دانمارک در اختیار گردشگران تور دانمارک و همچنین کاربران سایت قرار ‏دهیم. دانمارک یکی از کشور های شمال اروپا است و حدود 6 ملیون نفر جمعیت ‏دارد زبان رسمی این کشور دانمارکی می باشد مردم آن علاوه بر زبان ‏دانمارکی به به زبان های دیگری مانند فاروئی، گرینلندی و آلمانی هم تکلم ‏می کنند.خوب است بدانید کشور دانمارک یکی از موسسین سازمان ملل و ‏ناتو می باشد و جنوبی ترین کشور شبه جزیره اسکاندیناوی است. 

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/5:: 2:46 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8      >