سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان! خردمند کسی است که با اندیشه ای درست و نگاهی دوراندیش، از آرای گوناگون استقبال کند . [امام علی علیه السلام]
تور لحظه آخری

قبرس جزیره ای توریستی و زیبا بوده که در سال 1960 میلادی به طور کامل استقلال یافت و اکنون عضو اتحادیه اروپا می باشد. این جزیره دارای مساحتی حدود 9125 کیلومتر مربع دارد که سومیت جزیره بزرگ مدیترانه می باشد که مورد توجه خاصی قرار می گیرد و سالانه توریست های بسیاری با تور قبرس به این کشور سفر می کنند. 

این جزیره در شمال شرقی دریای مدیترانه و در تقاطع سه قاره آفریقا، اروپا و آسیا قرار دارد که از زیبایی خاصی برخوردار است. پایتخت این کشور نیکوزیا نام دارد که می توان گفت یکی از مدرن ترین شهر قبرس و همچنین تنها شهر غیر ساحلی این جزیره است. طی مخالف ها و جنگ هایی قبرس به دو قسمت تقسیم شده است که یک قسمت آن را قبرس شمالی می گویند که محل ترک نشین ها است و قسمت دیگر را قبرس جنوبی که یونانی نشین است می نامند. 

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/4:: 3:15 عصر     |     () نظر

لازم به ذکر است در هر یک از شهر های مقصد بهترین هتل ها برای گردشگران تور جام جهانی ‏روسیه در نظر گفته شده است همچنین ترانسفر میان شهر های مقصد به عهده آژانس برگزار ‏کننده تور بوده به صورت هوایی صورت میگیرد و مدت زمان برگزاری این تور ها بسته به تعداد ‏مقاصدی که پوشش می دهند، بین 9 تا 13 روز متغیر است. اگر قصد سفر با تور های این دسته را دارید باید بدانید آب و هوای کشور روسیه به طور کلی ‏سرد می باشد اما در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی روسیه دمای هوا به 37 درجه سانتی ‏گراد هم می رسد از این رو بهتر است لباس خنک با خود به همراه داشته باشید. ‏ بی شک سفر با تور های این دسته و تماشای بازی های ایران با تیم های مطرح دنیا می ‏تواند بسیار مهیج و خاطره انگیز باشد.‏

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/4:: 3:14 عصر     |     () نظر

یکی از زیبا ترین شهرهای تایلند که چندین سال پیش پایتخت این کشور بوده بانکوک می باشد. بانکوک شهری افسانه ای و رو به پیشرفت است که طی 10 سال گذشته توانسته بخش بزرگی از گردشگران تور تایلند را به خود جذب کند. تلفیق معماری و سنت قدیمی با آسمان خراش ها و مراکز خرید مدرن توانسته در عین تضاد یک شهر بی نظیر را برای سفر گردشگران تور بانکوک رقم بزند. با توجه به استقبال گردشگران تور بانکوک هتل ها و مراکز خرید زیادی امروزه در این شهر از تایلند ساخته شده است. 
با این همه تغییراتی که در نمای شهر بانکوک به وجود آمده است هنوز هم مردم محلی به رسم رسومات و اعتقاداتشان احترام گذاشته و به آن ها عمل کی کنند. بانکوک در مرکز کشور تایلند و به وسعت 1600 کیلومتر مربع واقع شده است. بانکوک با جمعیت بالغ بر 9 میلیون نفر از پر جمعیت ترین و شلوغ ترین شهرهای تایلند محسوب می شود. در سفر با تور بانکوک می توانید هم از معابد و پرستشگاه های با قدمت 1000 ساله دیدن فرمایید و هم از جاذبه های گردشگری یا پارک های تفریحی فوق العاده زیبا آن لذت ببرید. در سفر با تور بانکوک می توانید یک خاطره فراموش نشدنی را برای خود و همسرتان رقم بزنید. 

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/3:: 3:44 عصر     |     () نظر

سوچی یکی از شهر های گردشگری کشور روسیه می باشد که در مرز غربی کشور روسیه واقع است. شهر سوچی، طویل ‌ترین شهر اروپا به شمار می آید، زیرا طول (درازای) آن چیزی بالغ بر 145 کیلومتر می باشد. این شهر بر کرانه ‌های دریای سیاه و در دامنه بلندی‌ های پوشیده از برف رشته‌کوه قفقاز قرار گرفته است. مساحت این شهر حدود 3 هزار کیلومتر مربع و جمعیت این شهر چیزی بالغ بر 400 هزار نفر می باشد. سوچی به چهار منطقه‌ ی مرکزی یا چنترانلی (Tsentralny)، لازاروسکی (Lazarevsky)، خوزیتونسکی یا خوستینسکی یا خوستا (Khostinsky) و آلدرسکی یا آدلر (Adlersky) تقسیم شده است. سوچی بزرگ‌ترین شهر توریستی روسیه محسوب می‌شود. هر ساله گردشگران زیادی با تور سوچی در فصل تابستان به این منطقه سفر می‌کنند. سوچی به پایتخت تابستانی روسیه و مروارید دریای سیاه معروف است. ارتفاع شهر سوچی با سطح دریا حدود 600 متر می باشد. شهر سوچی در جنوب غربی کشور روسیه واقع شده است. این شهر دارای یک رودخانه به نام کلومبوچکا می باشد که در منطقه آیشخا، مابین قله های آیشخا و تورنائو پدید آمده که تصویر قله تورنائو با 2922 متر بر سطح این دریاچه زلال نقش بسته است. گردشگران تور سوچی در بازدید از این شهر، با شهری مواجه می شوند که بسیار زیبا و پر از جاذبه است. این شهر برای مسافرانی که به قصد گردش و تفریح با تور سوچی، به این منطقه سفر می کنند، بسیار مناسب است. اگر قصد سفر با تور سوچی را دارید خوب است بدانید که این شهر زیبا در حدود 2300 کیلو متری جنوب شرق شهر سن پترزبورگ، 1600 کیلومتری جنوب شهر مسکو، 1900 کیلو متری جنوب غرب شهر کازان، 2100 کیلومتری جنوب غرب شهر اوفا قرار گرفته است. گردشگران تور سوچی می توانند با هواپیما از شهر های اطراف هم دیدن کنند، چرا که فاصله این شهرها تا سوچی زیاد است. گردشگران تور سوچی علاوه بر شهر های مطرح شده می توانند به سایر شهر های روسیه نیز سفر کنند.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/3:: 3:43 عصر     |     () نظر
سالانه ایرانیان زیادی با تور لبنان به این کشور سفر می کنند به همین ‏دلیل در این بخش قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با وضعیت آب و هوایی، ‏دمای این کشور و همچنین بهترین زمان سفر با تور لبنان در اختیار کاربران ‏و گردشگران تور لبنان قرار دهیم. آب و هوای لبنان مدیترانه ای بوده به طور کلی شرایط جوی و آب و ‏هوایی این کشور همواره تحت تاثیر جریان های آبی دریای مدیترانه و باد ‏های موسمی قرار دارد. 
تابستان های این کشور از اواسط تیر آغاز می شود و تا اواخر مهر ماه ادامه ‏دارد و آب و هوای تابستان های این کشور بسیار گرم و شرجی می باشد ‏به طوری که دمای هوا گاهی به 38 درجه هم می رسد و بارش باران نیز در ‏این فصل به ندرت اتفاق می افتد اگر قصد سفر با تور لبنان در این فصل را ‏دارید باید توجه داشته باشید که گرما و رطوبت بالای هوا در تابستان ‏ممکن است برایتان آزار دهنده و ناخوشایند باشد. کشور لبنان در فصل ‏زمستان آب و هوای نسبتا مطلوبی دارد اما این فصل زمان مناسبی برای ‏سفر با تور لبنان نمی باشد چرا که زمستان های لبنان با بارش باران های ‏شدید و سیل آسا همراه است. 
همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/2:: 2:42 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8      >