سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند هنگامی که نمی داند، از فراگرفتن خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
تور لحظه آخری

عمان دومین دومین کشور بزرگ از نظر مساحت در جزیره عربستان می باشد. 
خاک عمان کوهستانی می باشد و در مناطق داخلی کوه های زیادی دارد که برای صخره نوردی مناسب می باشد. بیشتر صخره های عمان در کف اقیانوس تتیس بین ایران و عمان می باشد. 
با توجه به موقعیت قرار گیری جغرافیای عمان آب و هوای گرم و سوزان می باشد قسمت های جنوب گرم و مرطوب و دیگر نقاط گرم و خشک می باشد و به طور کلی بارندگی خیلی کمی دارد. 
مقدار تغییرات درجه حرارت بین 3 تا 53 درجه سانتی گراد می باشد. تور عمان
مناطق جنوبی معتدل و گرم و در زمستان و بهار بارندگی زیادی دارد اما در قسمت های شمالی و مرکزی گرم و سوزان می باشد. 
در قسمت ارتفاعات هم میزان بارندگی قابل ملاحظه ای دارد که شاهد بارش برف می باشیم.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/2:: 2:41 عصر     |     () نظر

گرجستان دارای چهار فرودگاه اصلی و بین المللی است. فرودگاه باتومی و تفلیس دو فرودگاه پر تردد کشور برای تور گرجستان می باشند. فرودگاه تفلیس در 17 کیلومتری جنوب شرقی شهر تفلیس بوده که دارای یک باند 3 کیلومتری از جنس بتن می باشد. فرودگاه باتومی نیز دارای استانداردهای روز و تایید شده توسط سازمان هوانوردی می باشد. تور گرجستان . مدت زمان پرواز وایرلاین های تهران به این دو فرودگاه به شرح زیر است: 
تور گرجستان با ایرلاین ترکیش مبدا: تهران به مقصد: تفلیس گرجستان، مدت زمان پرواز 1 ساعت و 35 دقیقه می باشد، فاصله هوایی تهران تا تفلیس 880 کیلومتر است. قیمت بلیط از 1.670.000 تومان. 

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/1:: 9:29 صبح     |     () نظر

فرودگاه اسپارتا آنتالیا در جنوب غرب ترکیه قرار دارد. این فرودگاه دارای 3 باند و 54 متر از سطح دریا می باشد. ظرفیت فرودگاه اسپارتا 35 میلیون مسافر در طول سال می باشد ، این فرودگاه در سال 2010 نزدیک به 22 میلیون مسافر که 18 میلیون آن خارجیان بودن را جا به جا نموده است. برای رسیدن به شهر آنتالیا نزدیک به 3 ساعت زمینی راه می باشد. تور آنتالیا
این فرودگاه یک فرودگاه بین المللی می باشد که به اکثر نقاط جهان پرواز دارد که شامل : آدانا، آمستردام، آنکارا، آنتالیا، بازل، بیروت، برلین، بدروم، بروکسل، بن، کلن، کپنهاگ، دالامان، دیاربکر، دوسلدورف، الازیغ، ارجان قبرس، فرانکفورت، غازی آنتپ، هانوور، حاتای، ازمیر، کایسری، قونیه، خارکف، کراسنودار، لینز، لندن-استانسد، مالاتیا، مارسی، میلان-برگامو، مونیخ، پاریس-اورولی، رم، سنتاتین، سامسون، صوفیه، استکهلم- آرلاندا، اشتوتگارت، تفلیس، تهران، تبریز، ترابزون، وان، وین نیز اشاره کرد. 

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/1:: 9:27 صبح     |     () نظر
<   <<   6   7   8