سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اى پسر آدم اندوه روز نیامده‏ات را بر روز آمده‏ات میفزا که اگر فردا از عمر تو ماند ، خدا روزى تو را در آن رساند . [نهج البلاغه]
تور لحظه آخری

ازمیر یکی از جاذبه های کشور ترکیه و یکی از مراکز مهم تجاری است که به ترکیه ی کوچک معروف می باشد. شهر ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است که در کنار دریای بسیار زیبا و دل نواز ” اژه ” قرار گرفته و به دلیل سواحل ماسه ای متعدد در جنوب این شهر و شناخته شدن به عنوان شهری بندری، تجاری بازرگانی و علمی ، یکی از مهم ترین جاذبه های مهم گردشگری ومنبع درآمد کشور ترکیه است. 
شهر ازمیر مناطق دیدنی بسیار زیاد و زیبایی دارد که از جمله آن ها ” میدان کناک ازمیر ” ، “آسانسور ازمیر”  و ” قلعه کادفه کاله ازمیر ” است همه ساله مورد استقبال بسیاری از گردشگران تور ازمیر بوده است. 
به گردشگران تور ازمیر پیشنهاد می شود در فصل بهار به این شهر سفر کنند زیرا آب و هوای ازمیر در کل مشابه آب و هوای ایران چهار فصل دارد. تابستان ها نسبتا شرجی می شود چون کنار دریا قرار دارد و زمستانها سرد پائیز متوسط و بهار آب و هوای عالی را دارد. 

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/10:: 10:0 صبح     |     () نظر

شهر کاپادوکیا نام خطه ای تاریخی در کشور ترکیه است که نظر گردشگران و باستان شناسان زیادی را به خود جلب می کند. این شهر قدمتی کهن دارد و جزء چند شهر سنگی موجود در دنیا است که به دلیل جلوه شبیه به ماه، کلیساهای غاری شکل، شهرهای زیرزمینی و خانه های حفر شده در صخره و سنگ ها شهرت جهانی پیدا کرده است. این منطقه تاریخی به دلیل موقعیت خاصی که دارد مورد توجه توریست های جهانی قرار گرفته که هر ساله با تور کاپادوکیا از این منطقه بازدید می کنند. شهر کاپادوکیا که در منطقه آناتولی واقع شده به شهر اعجاب و شگفتی معروف می باشد. این شهر با دارا بودن دره های تنگ، شهرهای ساخته شده در دل سنگ ها و صخره ها و تپه های عجیب و حیرت آور که بین کوه های آتشفشانی ملندیز و حسن و ارسیس قرار دارد، نمایی فرا زمینی دارد. این منطقه مملو از جاذبه های تاریخی و جغرافیایی و فرهنگی می باشد که موجب محبوبیت تور کاپادوکیا شده است. اماکن دیدنی این شهر در مناطق آکسارای، کایسری، نوشیر و نیگده قرار دارد.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/10:: 9:58 صبح     |     () نظر

کشور لبنان که به عنوان یک جمهوری در دنیا شناخته می شود، در قسمت غربی قاره ی آسیا قرار گرفته است و نیم بیشتر آن کوهستانی و مرتفع می باشد. لبنان با کشور های روسیه و اسرائیل همسایه بوده و در کنار دریای مدیترانه جای خوش کرده است. پایتخت لبنان شهر زیبای بیروت می باشد، که در گذشته به پاریس خاورمیانه شهرت داشته است. اما پس از وقوع جنگ، این شهر صدمات بی شماری را متحمل شد. امروزه پس از بازسازی های انجام شده بر روی زیر ساخت های شهر، مردم دنیا لقب عروس خاورمیانه را به بیروت داده اند و این عروس زیبا سالانه گردشگران بسیاری را به سمت تور لبنان می کشاند. این کشور کوچک، بر خلاف مساحت اندک خود، محبوبیت بسیاری در دنیا دارد و سالانه عده ی زیادی با تور لبنان به این بهشت کوچک سفر می کنند. اما یکی از نکات جالب م مهم لبنان این است که بر خلاف مساحت اند دارای بیش از هجده نوع دین رسمی می باشد. با این وجود می توان گفت که نیم بیشتر مردم مسلمان اند و نیم دیگر آنها پیروی مسیح اند، که خود به فرقه های گوناگونی تقسیم می شوند. در این میان لبنان جزء محدود کشور هایی است که شهروندان خود را در زمینه ی پیروی از ادیان آزاد می گذارد و در مقام نخست جدول خوش می درخشد. 

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/9:: 3:1 عصر     |     () نظر

عمان کشوری عرب نشین می باشد که در قسمت شبه جزیره ی عربستان واقع گردیده است و به عنوان دومین کشور بزرگ عربی از نظر مساحت شناخته شده است.تور عمان کشور عمان دارای مرز دریایی با ایران است که این مرز دریایی میان دو کشور، و تسلطی که هر دو بر روی تنگه ی هرمز دارند باعث ایجاد روابط نزدیک ، میان ایران و عمان شده است. به صورت سفر به تور عمان، نه تنها احساس غربت در این سرزمین نخواهید کرد، بلکه مردمان فروتن آن این حس را به شما القا می نمایند که در کشور خود به گشت و گذار می پردازید. قسمت اعظم مساحت کشور متشکل از رشته کوه های سخت و پهنای ساحلی آن در حدود 1700 کیلومتر می باشد و همچنین دارای آب و هوای خشک و گرم است به همین دلیل تور عمان در فصول گرم سال می تواند بسیار آزار دهنده باشد. 

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/9:: 3:0 عصر     |     () نظر

باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان، بزرگترین شهر و همچنین بزرگترین بندر این کشور است. باکو، در غرب ساحل دریای خزر و شبه جزیره آب ‌شوران واقع شده است و یکی از مناطق نفت‌خیز جهان می ‌باشد. باکو از پر جمعیت ‌ترین شهر های آذربایجان به شمار می آید و جمعیت آن حدود 3 میلیون نفر می باشد. مساحت این شهر حدود 2 هزار کیلو متر مربع است.
دین اکثر مردم جمهوری آذربایجان که حدود 70 درصد از جمعیت کل را تشکیل می دهند، مسلمان-شیعه است و حدود 20 درصد مسلمان-سنی می باشند. 5 درصد جمعیت نیز مسیحی-ارتدکس و بقیه ی مردم پیرو ادیان دیگری هستند. زبان رسمی مردم باکو، ترکی آذربایجانی است، در کنار زبان ترکی آذربایجانی، زبان روسی، لزگی و ترکی استانبولی نیز در این کشور تکلم می‌شود. میانگین دمای هوای باکو در طول سال حدود 12 تا 18 درجه سانتی گراد است. اکثرا گردشگران تور باکو، زمستان را برای سفر به این شهر انتخاب نمی‌کنند زیرا، زمستان‌های باکو معمولا سرد و با بارش باران و برف همراه است و تابستان های باکو دمای هوای، افزایش پیدا می کند و روزها، گرم و شرجی می شود. در تمام سال از دریای خزر، باد ملایمی در شهر می‌وزد .بهترین زمان برای سفر گردشگران تور باکو به این شهر فصل تابستان است. 

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/8:: 9:39 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >