سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل دفتر دیده است . [امام علی علیه السلام]
تور لحظه آخری

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.شهر اصفهان با دارا بودن صدها اثر تاریخی و طبیعی و طبیعت بکر خود، همه ساله پذیرای مسافران زیادی است؛ مسافرانی که خیلی از آنها، مکان‌های دیدنی شهر را می‌شناسند اما خیلیشان هم به دنبال زیباترین مکان‌های گردشگری شهر تور اصفهان هستند . 
در اصفهان گردشگران می توانند از معماری زیبای اسلامی و بسیاری از بلورهای زیبا، پل های سر پوشیده، کاخ ها،مسجد ها و همچنین مناره های منحصر به فرد معروف اصفهان دیدن نمایند. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/23:: 2:32 عصر     |     () نظر

امروزه برای رفاه حال گردشگران تورهای متفاوتی ارائه می شود که یکی از این تورها تور لوکس است. تور لوکس، توری غیر معمولی است که با تورهای نرمال متفاوت است. تور لوکس که توری با تشریفات ویژه می باشد برای مسافرانی که قصد سفر ماه عسل دارند بسیار مناسب است. برخی از توریست ها فقط به فکر برنامه ریزی برای سفر هستند اما توریست های با تجربه قبل از برنامه ریزی برای سفر به نکات مهم تری از قبیل قدمت آژانس مسافرتی، نوع پرواز، هتل، تعداد شب های اقامت در هتل، تعداد وعده غذایی و مسائل مهم دیگر توجه می کنند چون انتخاب یک تور که امکانات تام دارد و اکثر هزینه ها را پشتیبانی می کند برای گردشگران به صرفه تر است و توریست ها می توانند برای بازدید مکان های مختلف نهایت استفاده را از زمان خود ببرند و سفر خوبی را تجربه کنند. آژانس های هواپیمایی که مسافران را با عجله از مکانی به مکان دیگر نمی برند این امکان را به گردشگران می دهند که بتوانند مکان های بیشتری را بشناسند و از سفر خود لذت بیشتری ببرند.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/19:: 12:16 عصر     |     () نظر

شهر ابوظبی، یکی از شهر های هفت گانه و شیخ نشین امارات متحده عربی است که به دلیل داشتن سواحل زیبا و قرار گرفتن در جوار خلیج همیشه فارس بین گردشگران این منطقه از محبوبیت بالایی برخودار بوده و سالانه میلیون ها گردشگر تور ابوظبی را به این منطقه جذب می کند. اگر شما نیز از طرفداران تور ابوظبی هستید با لحظه آخر همراه باشید تا اطلاعاتی درباره موقعیت جغرافیایی این شهر، اقلیم آب و هوایی، زبان، دین و جاذبه های آن در اختیارتان قرار دهیم.
موقعیت جغرافیایی ابوظبی با مساحتی حدود 972 کیلو متر مربع به عنوان بزرگ ترین امارت بین امارات هفت گانه متحده عربی به شمار رفته و تقریبا 86 درصد از کل مساحت آن را در بر می گیرد. گردشگران تور ابوظبی لازم است بدانید این شهر پایتخت امارات متحده عربی بوده و در شمال این کشور واقع شده است.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/19:: 12:15 عصر     |     () نظر

مورد توجه گردشگران تور پاتایا ، این شهر یکی از گرم ترین شهر های ساحلی تایلند به شمار می رود که دارای امکانات تفریحی ، رفاهی ، هتل ها و اقامتگاه های ساحلی فراوانی است به همین جهت سالانه گردشگران زیادی برای گذراندن تعطیلات خود تور پاتایا را انتخاب می کنند.

قابل توجه مسافران تور پاتایا ، این شهر ساحلی زیبا در 150 کیلومتری قسمت جنوب شرقی بانکوک واقع گردیده به همین دلیل گردشگران تور ترکیبی پاتایا و بانکوک را بیش تر اوقات انتخاب تا بتوانند از هر دو شهر زیبای تایلند دیدن کنند.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/18:: 2:55 عصر     |     () نظر

مسافران تور ژاپن مطلع باشند که ، ژاپن کشوری در آسیای شرقی و در اقیانوس آرام وقع شده است که از قدرت های اصلی اقتصادی و به عنوان سومین اقتصاد جهان در تولید ناخالص داخلی می باشد که بر مبنای قانون اساسی ژاپن اداره می گردد.
قابل توجه گردشگران تور ژاپن ، این کشور کاملا در آب محصور بوده که با مرز های آبی خود با کشور های کره جنوبی ، کره شمالی ، چین و روسیه همسایه می باشد.
برای اطلاعات بیش تر گردشگران تور ژاپن ، این کشور با مساحت 378000 کیلومتر مربع جمعیتی برابر با 12 میلیون نفر را در خود جای داده است که به عنوان دهمین کشور پر جمعیت جهان شناخته شده است.توکیو پایتخت کشور ژاپن می باشد که با جمعیت 35 میلیون نفری خود به عنوان گران ترین و بزرگ ترین پایتخت های جهان به شمار می رود.
گردشگران تور ژاپن مطلع باشند که مردم ژاپن کشورشان را به نیپون کوکو نیز خطاب می کنند که به معنای خاستگاه خورشید است.باستان شناسان طبق تحقیقات خود سابقه ی سکونت انسان ها در این کشور را به دوران پارینه سنگی نسبت داده اند.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/18:: 2:54 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >