سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی، میوه فروتنی است . [امام علی علیه السلام]
تور لحظه آخری

تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی با مساحتی حدود 1200 کیلومتر مربع، پس از تهران و مشهد سومین شهر برزگ ایران است.شهر تبریز از شمال به کوه های عینالی و از جنوب به دامنه کوه سهند و از سمت غرب به جلگه تبریز و دریاچه ارومیه محدود می شود. 
تور تبریز به جهت جاذبه های فراوان شهر تبریز یکی از پر طرفداران ترین تورهای ایران محسوب می شود. برخی از جاذبه های گردشگری تبریز که گردشگران را به انتخاب تور تبریز ترغیب می کند عبارتند از ال گلی،باغ ملی، بازار تبریز، ارگ علیشاه، مقبره شاعران،خانه مشروطه،مسجد کبود،باغ گلستان و … 
ایل گلی : ایل گلی چهار کیلومتر پایین تر از جنوب تبریز واقع شده و مکانی دوست داشتنی با مناظر فوق العاده می باشد که پاتوق افراد محلی در تعطیلات آخر هفته می باشد. 
بازار تبریز : با قدم زدن در مرکز شهر تبریز به خصوص خ مطهری متوجه خواهید شد که این شهر ، شهری تجاری به شمار میرود . بازار تبریز که مربوط به قرن 15 میلادی می شود بازاری بزرگ با مساحت یک کیلومتر مربع می باشد. اگرچه از رونق و میزان خرید و فروش در این بازار کاسته شده ولی سبک معماری بسیار زیبا کاروانسراهای متعدد مسجد ها ، مدرسه ها به این مکان و این مجموعه تجاری شکوه و ابهت خاصی بخشیده است. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/17:: 12:10 عصر     |     () نظر

گردشگران تور اسپانبا بهتر است بدانند این کشوری‌ واقع جنوب غربی اروپا در شبه‌جزیره ایبری و از اعضای اتحادیه اروپا است. حکومت رسمی اسپانیا، پادشاهی اسپانیا و پایتخت آن، مادرید می‌باشد. این کشور از شمال با فرانسه و آندورا، در جنوب با جبل‌الطارق در غرب با پرتغال، و مراکش و هم‌ چنین دارای مرزهای دریایی مشترک در شرق با دریای مدیترانه، و در غرب و شمال با اقیانوس اطلس است.
کشور اسپانیا با 514030 کیلومتر مربع مساحت، گردشگران تور اسپانیا جالب است بدانند 50 امین کشور پهناور جهان و دومین کشور بزرگ اروپای غربی بعد از فرانسه است که شامل قسمت اعظم شبه‌جزیره ایبری، جزایر بالئارس، جزایر قناری، شهرهای سبته و ملیله در شمال قاره آفریقا و برخی جزایر دیگر واقع در مقابل سواحل این قاره و خود شبه‌جزیره‌است.زبان رسمی در تور اسپانیا، اسپانیایی است که امروزه 500 میلیون نفر سخنور دارد. اسپانیا (تور اسپانیا) با 504،782 کیلومتر مربع بزرگترین کشور شبه جزیره ایبری است.اسپانیا همچنین پس از فرانسه دومین و بزرگترین کشور غرب اروپا محسوب می‌شود. هم اکنون زبان رسمی تمام کشورهای قاره آمریکا بجز کانادا، ایالات متحده و برزیل، اسپانیایی است.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/17:: 12:10 عصر     |     () نظر

تفلیس، پایتخت کشور گرجستان است که دو سه سالی است ،تور تفلیس به جمع تورهای مورد علاقه ایرانیان برای مسافرت خارجی تبدیل شده است. تفلیس در 120 کیلومتری رشته کوه قفقاز بزرگ و 250 کیلومتری دریای سیاه قرار دارد. 
تفلیس در دو طرف ساحل رود کر در درون دره‌ای گسترده‌ است. این رود که از کوه های کردستان ترکیه سرچشمه می‌گیرد به طول 36 کیلومتر در شهر جاری است. از لحاظ آب و هوایی باید به مسافران تور تفلیس گفت که آب و هوای تفلیس تقریبا جنب قاره ای است و آب و هوای شهر تحت تاثیر دو هوای خشک از شرق وهوای مرطوب جنب قاره ای از غرب قرار دارد. 
از جاذبه های گردشگری تور تفلیس که سفر تفلیس را میان گردشگران تور تفلیس پر طرفدار می کند می توان به میدان آزادی و خیابان روستاویلی، آتشکده تفلیس، دریاچه لیسی و حمام های سولفور اشاره کرد. تفلیس دارای فرودگاهی است که در 18 کیلومتری این شهر واقع شده است و در سال 2010 به عنوان فرودگاه برتر در اروپای شرقی، کشورهای هم سود و خاورمیانه معرفی شد. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/16:: 11:47 صبح     |     () نظر

کشور اکراین در شرق اروپا واقع است. این کشور با روسیه، مولداوی اسلواکی، مجارستان و رومانی مرز زمینی و با کشورهای روسیه، بلغارستان، ترکیه و گرجستان مرز آبی دارد. پایتخت کشور اکراین کیف و بزرگترین شهرهای آن خارکف، اودسا، دنپر، دانتسک، زاپاروژه، کیروارخ و لوف می باشند. 
میدان استقلال: یکی از بزرگترین و مطرح ترین میدان های کشور اکراین میدان استقلال است که از نظر معماری بسیار زیبا و قدمی است و به قرن هجدهم میلادی باز میگردد ، در روزهای تعطیل محل مناسبی برای تفریح و تجمع توریستها میباشد ، اگر شما تور اکراین را انتخاب نموده اید حتما از این میدان بازدید کنید . همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/16:: 11:46 صبح     |     () نظر

یونان از کشورهای جنوب شرقی قاره اروپا و در محل اشتراک سه قاره آفریقا، آسیا و اروپا قرار گرفته است. این کشور مرزهای مشترک زیادی دارد به طور مثال از قسمت شرقی کشور با ترکیه و از سوی شمال این کشور با مقدونیه آلبانی و بلغارستان هم مرز می باشد. این کشور به زبان پارسی، یونان خوانده می شود که علت آن به خاطر منطقه ای به نام ایونیا واقع در آسیا صغیر می باشد. به طور کلی یونان به واسطه میراث فرهنگی، آثار تاریخی و تمدن چند هزار ساله در بین گردشگران تور یونان شهرت دارد. 
یونان امروزه با توجه به پیشرفت های چشمگیری که داشته است جزء اعضای اتحادیه اروپا به شمار می رود. گردشگران تور یونان بهتر است بدانند که آتن پایتخت این کشور و شهرهای هراکلیون، پاتراس و سالونیک از شهرهای بزرگ یونان به حساب می آید. جمعیت مردم این کشور بین 10 تا 11 میلیون نفر می باشند که تنها 3 درصد از کل جمعیت مسلمان هستند و مابقی مسیحی ارتودوکس می باشند. گردشگران تور یونان جالب است بدانید که زبان رسمی کشور یونانی است ولی به علت توریستی بودن این کشور به زبان های انگلیسی و فرانسه نیز تا حدودی تسلط دارند.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/15:: 2:52 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >