سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی ات، [در حدّ] شیدایی و دشمنی ات [مایه] هلاکت نباشد . دوستت را به اندازهْ دوست بدار و دشمنت رابه اندازهْ دشمن بدار . [امام علی علیه السلام]
تور لحظه آخری

کشور بلاروس یک دیار دور از دریا می باشد که در منطقه اروپا خاوری قرار دارد. تور بلاروس یکی از تورهای پرطرفدار اروپا محسوب می شود. پایتخت بلاروس، شهر مینسک بوده که یکی از شهرهای مهم آن به حساب می آید و مسافران تور بلاروس بسیار به این شهر علاقه دارند. از دیگر شهرهای مهم آن می توان به گرودنو، ویتبسک، گومل و موگلیف اشاره کرد.
جمهوری بلاروس یک کشور پست بوده و نواحی وسیعی از سرزمین های تالابی را شامل می شود. بزرگ ترین ناحیه تالابی آن پولزیا است که میان گسترده ترین تالاب های اروپایی قرار دارد.
در این کشور 11000 دریاچه کم وسعت قرار دارد که باعث شده این کشور روی نقشه به صورت بریده بریده نشان داده شود. 3 رودخانه اصلی این کشور، رود نمان، رودخانه پریپیات و رود دنپر می باشد که در بین گردشگران تور بلاروس محبوبیت خاصی دارند.
فرهنگ بلاروس در طی تاریخ، به میزان زیادی تحت تاثیر فرهنگ کشورهای همسایه قرار گرفته است و حتی می توان گفت بخش های ویژه ای از فرهنگ این کشور، با گذشت زمان از بین رفته است و جایگزین گردیده.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/15:: 2:51 عصر     |     () نظر

خیلی از مردم ، استرالیا را کشور فرصت ها فرض می کنند به همین خاطر برای اقامت در این کشور از راه های قانونی و غیر قانونی خود را به خطر می اندازند تا خود را به این کشور برسانند.حقیقت به روی همه معلوم است که این کشور مملو از جاذبه های دیدنی و زیبا می باشد که تا با چشم خودتان نبینید باورتان نمی شود.
قابل توجه گردشگران تور استرالیا ، این کشور در قاره ی استرالیا و همچنین مرکزیت آن کانبرا است.اگرچه که کانبرا پایتخت کشور استرالیا است اما سیدنی بزرگ ترین شهر این کشور می باشد.
مسافران تور استرالیا بدانند که این کشور هیچ نوع مرز خاکی با کشور های دیگر ندارد به دلیل این که قسمت شمال ، جنوب ، شرق و غرب این کشور را خلیج ، اقیانوس و دریا در بر گرفته است.
اگر بخواهیم از تاریخ استرالیا برای گردشگران تور استرالیا بگوییم ، اولین بومیان این کشور بین 40 تا 70 هزار سال قبل پا به این سرزمین گذاشته اند و بنا بر استناد اولین اروپایی که به کشور استرالیا آمده ویلم جانسون نام داشته که در سال 1606 به استرالیا آمده بود.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/13:: 11:46 صبح     |     () نظر

تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی با مساحتی حدود 1200 کیلومتر مربع، پس از تهران و مشهد سومین شهر برزگ ایران است.شهر تبریز از شمال به کوه های عینالی و از جنوب به دامنه کوه سهند و از سمت غرب به جلگه تبریز و دریاچه ارومیه محدود می شود. 
تور تبریز به جهت جاذبه های فراوان شهر تبریز یکی از پر طرفداران ترین تورهای ایران محسوب می شود. برخی از جاذبه های گردشگری تبریز که گردشگران را به انتخاب تور تبریز ترغیب می کند عبارتند از ال گلی،باغ ملی، بازار تبریز، ارگ علیشاه، مقبره شاعران،خانه مشروطه،مسجد کبود،باغ گلستان و … 
ایل گلی : ایل گلی چهار کیلومتر پایین تر از جنوب تبریز واقع شده و مکانی دوست داشتنی با مناظر فوق العاده می باشد که پاتوق افراد محلی در تعطیلات آخر هفته می باشد. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/13:: 11:46 صبح     |     () نظر

تفلیس، پایتخت کشور گرجستان است که دو سه سالی است ،تور تفلیسز به جمع تورهای مورد علاقه ایرانیان برای مسافرت خارجی تبدیل شده است. تفلیس در 120 کیلومتری رشته کوه قفقاز بزرگ و 250 کیلومتری دریای سیاه قرار دارد. 
تفلیس در دو طرف ساحل رود کر در درون دره‌ای گسترده‌ است. این رود که از کوه های کردستان ترکیه سرچشمه می‌گیرد به طول 36 کیلومتر در شهر جاری است. از لحاظ آب و هوایی باید به مسافران تور تفلیس گفت که آب و هوای تفلیس تقریبا جنب قاره ای است و آب و هوای شهر تحت تاثیر دو هوای خشک از شرق وهوای مرطوب جنب قاره ای از غرب قرار دارد. 
از جاذبه های گردشگری تور تفلیس که سفر تفلیس را میان گردشگران تور تفلیس پر طرفدار می کند می توان به میدان آزادی و خیابان روستاویلی، آتشکده تفلیس، دریاچه لیسی و حمام های سولفور اشاره کرد. تفلیس دارای فرودگاهی است که در 18 کیلومتری این شهر واقع شده است و در سال 2010 به عنوان فرودگاه برتر در اروپای شرقی، کشورهای هم سود و خاورمیانه معرفی شد. 

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/11:: 10:11 صبح     |     () نظر

کشور اوکراین در شرق اروپا واقع است. این کشور با روسیه، مولداوی اسلواکی، مجارستان و رومانی مرز زمینی و با کشورهای روسیه، بلغارستان، ترکیه و گرجستان مرز آبی دارد.پایتخت کشور اوکراین کیف و بزرگترین شهرهای آن خارکف، اودسا، دنپر، دانتسک، زاپاروژه، کیروارخ و لوف می باشند. 
میدان استقلال: یکی از بزرگترین و مطرح ترین میدان های کشور اوکراین میدان استقلال است که از نظر معماری بسیار زیبا و قدمی است و به قرن هجدهم میلادی باز میگردد ، در روزهای تعطیل محل مناسبی برای تفریح و تجمع توریستها میباشد ، اگر شما تور اوکراین را انتخاب نموده اید حتما از این میدان بازدید کنید . 
پادیل: موزه ای زیبا در زیرآسمان آبی که مسافتی در حدود150 هکتار از محیطی به زیبایی تابلو نقاشی در جنگلی به نام گالاسوسکا در حومه شهر کیف در نزدیکی روستایی بنام پیراگووا به خود اختصاص داده است.این موزه یکی از بزگترین موزه ها در جهان بشمار می رود که همه ساله گردشگران زیادی در تور اوکراین از آن بازدید می نمایند. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/11:: 10:9 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >