سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نه بخدایى که از قدرت او درمانده شبى سیاه به سر بردیم که روزى سپیدى را در پى خواهد داشت ، چنین و چنان نبوده است . [نهج البلاغه]
تور لحظه آخری

دومین شهر بزرگ ترکیه آنکارا و همچنین پایتخت ترکیه می باشد که این شهر قلب سیاسی سرزمین ترک ها است و از شهر های پر گرشگر ترکیه می باشد که سالانه تعداد زیادی گردشگران تور آنکارا به این شهر می آیند و از زیبایی ها تفریحات این شهر نهایت لذت را می برند. 
آنکارا شهری جدید و نسبتا مدرن ترکیه است که ترک های استانبولی و کردهای زیادی در خود جای داده که گزینه ای عالی برای توریست های ترکیه می باشد و دلیلی محکمی برای انتخاب تور آنکارا توسط گردشگران است. 
از نظر موقعیت جغرافیایی آنکارا از شمال با استان های چانکیری و بلو ، از قسمت غرب با اسکی شهیر ، و از قسمت شرق با استان کیرشهیر هم مرز است. وضعیت آب و هوایی شهر آنکارا برای گردشگران تور آنکارا به این صورت است که در تابستان ها گرم و در زمستان ها سرد و برفی است.این شهر در بین 4 کوه واقع شده که کرای گودی در جنوب ، ادریس در قسمت شرق ، ایلماداغ در قسمت شمال و چال در قسمت جنوب شرقی قرار دارند.در میان قسمت جنوب شرقی 3 رودخانه در جریان می باشد.دما6ی هوای شهر آنکارا در منطقه ی مرکزی فلات ترکیه از میانگین صفر درجه سانتی گراد در ماه ژانویه به میانگین 23 درجه سانتی گراد و در ماه ژوئیه تغییر می یابد. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/8:: 9:38 صبح     |     () نظر