سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس درس را ادامه ندهد، به فهم نرسد . [امام علی علیه السلام]
تور لحظه آخری

صربستان واقع در جنوب شرقی قاره اروپا که پایتخت آن شهر بلگراد می باشد. گردشگران تور صربستان جالب است بدانند نام این کشور تا سال 2006 مونته نگرو بوده است. صربستان با بسیاری از کشورهای توریستی همانند :از جنوب با آلبانی ، از شمال با مجارستان، از غرب با کرواسی و هرزگوین و از شرق با بلغارستان همسایه می باشند. 

رودخانه دانوب با 2820 کیلومتر درست از قسمت غربی تور صربستان با مرز کشورهای کرواسی و رومانی عبور می کند . در واقع صربستان از مرکز، جنوب و خاور اروپا گذر کرده است که مرزهای مشترک زیادی با کشورهای همسایه خود دارد. اگر با تور صربستان همراه شوید به این امر پی ببرید که این کشور بسیار سر سبز، خوش آب و هوا و با پوشش گیاهی انبوه می باشد. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/3/5:: 3:14 عصر     |     () نظر
شهر باستانی پکن که با زبان محلی بیچینگ خوانده می شود، یکی از کلان شهر های کشور جمهوری خلق چین بوده و در واقع پایتخت آن می باشد. ما در این مقاله از وبسایت لحظه آخر قصد داریم اطلاعات مفیدی درباره موقعیت جغرافیایی، آب و هوا، زبان، دین، جاذبه های گردشگری و غیره این شهر در اختیار گردشگران تور پکن قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.
شهر پکن یکی از 6 شهر باستانی کشور چین است و همچنین قلب سیاست، فرهنگ، تجارت و آموزش این کشور محسوب می شود. شهر پکن جز پر جمعیت ترین شهر های دنیا بوده و پس از کلان شهر شانگهای، پر جمعیت ترین شهر جمهوری خلق چین می باشد. شهرت این شهر در جهان باعث شده همه ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری تور پکن را برای سفر انتخاب کنند.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/3/1:: 5:19 عصر     |     () نظر

سن پترزبورگ یکی از بزرگترین شهرهای روسیه می باشد و از نظر مساحت جغرافیایی بزرگترین مساحت را بعد از مسکو دارد و دومین شهر از این نظر در روسیه است، در تور سن پترزبوگ می توان از اماکن تفریحی و جاذبه های گردشگری هم چون کلیساها ، مجسمه ها ، قصر ها و دیگر جاهای دیدنی نام برد. در صورت پیدا نکردن تور مورد نظر به قسمت تور روسیه مراجعه فرمائید. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/3/1:: 5:18 عصر     |     () نظر
<      1   2   3