سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه پرسید دانست . [امام علی علیه السلام]
تور لحظه آخری

دومین شهر بزرگ ترکیه آنکارا و همچنین پایتخت ترکیه می باشد که این شهر قلب سیاسی سرزمین ترک ها است و از شهر های پر گرشگر ترکیه می باشد که سالانه تعداد زیادی گردشگران تور آنکارا به این شهر می آیند و از زیبایی ها تفریحات این شهر نهایت لذت را می برند. 
آنکارا شهری جدید و نسبتا مدرن ترکیه است که ترک های استانبولی و کردهای زیادی در خود جای داده که گزینه ای عالی برای توریست های ترکیه می باشد و دلیلی محکمی برای انتخاب تور آنکارا توسط گردشگران است. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/3/17:: 12:44 عصر     |     () نظر

باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان، بزرگترین شهر و همچنین بزرگترین بندر این کشور است. باکو، در غرب ساحل دریای خزر و شبه جزیره آب ‌شوران واقع شده است و یکی از مناطق نفت‌خیز جهان می ‌باشد. باکو از پر جمعیت ‌ترین شهر های آذربایجان به شمار می آید و جمعیت آن حدود 3 میلیون نفر می باشد. مساحت این شهر حدود 2 هزار کیلو متر مربع است.
دین اکثر مردم جمهوری آذربایجان که حدود 70 درصد از جمعیت کل را تشکیل می دهند، مسلمان-شیعه است و حدود 20 درصد مسلمان-سنی می باشند. 5 درصد جمعیت نیز مسیحی-ارتدکس و بقیه ی مردم پیرو ادیان دیگری هستند. زبان رسمی مردم باکو، ترکی آذربایجانی است، در کنار زبان ترکی آذربایجانی، زبان روسی، لزگی و ترکی استانبولی نیز در این کشور تکلم می‌شود. میانگین دمای هوای باکو در طول سال حدود 12 تا 18 درجه سانتی گراد است. اکثرا گردشگران تور باکو، زمستان را برای سفر به این شهر انتخاب نمی‌کنند زیرا، زمستان‌های باکو معمولا سرد و با بارش باران و برف همراه است و تابستان های باکو دمای هوای، افزایش پیدا می کند و روزها، گرم و شرجی می شود. در تمام سال از دریای خزر، باد ملایمی در شهر می‌وزد .بهترین زمان برای سفر گردشگران تور باکو به این شهر فصل تابستان است. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/3/17:: 12:43 عصر     |     () نظر

کشور آرژانتین با مساحتی حدود 2 ملیون کیلومتر مربع در آمریکا جنوبی واقع شده است و پایتخت آن شهر بوئنوس آیرس می باشد. این کشور حدود 40 میلیون نفر جمعیت دارد و مردم آن به زبان اسپانیایی تکلم می کنند البته اگر قصد سفر با تور آرژانتین را دارید خوب است بدانید که اغلب آن ها به زبان انگلیسی هم مسلط اند. همچنین لازم به ذکر است اغلب مردم این کشور مسیحی اند و تعداد بسیار کمی از آن ها مسلمان می باشند و بخشی از آن ها نیز (حدود 7 درصد) پیرو هیچ دینی نیستند.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/3/8:: 1:21 عصر     |     () نظر

مجارستان، کشوری در اروپای مرکزی، پایتخت آن بوداپست است. مجارستان شامل 19 شهرستان به علاوه بوداپست زیرا که این شهر مستقل است و متعلق به هیچ شهرستانی نیست.
شهرهای مهم تور مجارستان شامل دبرسن، میشکولتس، سگد، پچ و گیور هستند که با تور مجارستان می توانید به این شهر ها سفر کنید. کشور مجارستان کشوری مسطح و پست با دشت هایی‌ زیبا است که توسط رود دانوب معروف ترین و زیبا ترین رود در اروپا به 2 قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است. این کشور دارای معماری بسیار زیبا و غیر قابل توصیف است که اصالت وتمدن این کشور را در خود جای داده‌ است. مجارستان دارای آب و هوایی معتدل است، تابستان ها در این کشور نسبتا گرم با رطوبی متوسط، همچنین دارای زمستان‌هایی‌ با بارندگی زیاد و هوایی‌ سرد می باشد.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/3/8:: 1:20 عصر     |     () نظر

سالانه گردشگران ایرانی زیادی برای تفریح و گردش با تور امارات به این ‏کشور زیبا سفر میکنند به همین دلیل قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با این ‏کشور در اختیار کاربران سایت و همچنین گردشگران تور امارات قرار دهیم. امارات یکی از کشور های حاشیه خلیج فارس می باشد که در سال های ‏اخیر پیشرفت چشمگیری در صنعت گردشگری کرده است به گونه ای که ‏امروزه یکی از کشور های توریستی جهان به شمار می رود. اغلب گردشگران ‏تور امارات مایل اند به شهر دبی این کشور سفر کنند چرا که در این شهر ‏امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری زیادی برای توریست ها در نظر گرفته ‏شده است همچنین شهر ابوظبی نیز یکی از دیگر شهر های توریستی کشور ‏امارات است. اگر قصد سفر با تور امارات را دارید باید بدانید که مردم این کشور اغلب به ‏زبان عربی تکلم می کنند و مسلمان هستند اما گردشگران مشکلی در ‏برقراری ارتباط با مردم امارات نخواهند داشت چرا که آن ها به زبان ‏انگلیسی مسلط هستند. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/3/5:: 3:20 عصر     |     () نظر
<      1   2   3      >