سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اطمینان به هرکس، پیش از آزمودنش [نشانه]درماندگی است . [امام علی علیه السلام]
تور لحظه آخری
در این بخش قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با موقعیت مکانی و جفرافیای ‏کشور قطر در اختیار کاربران سایت لحظه آخر همچنین گردشگران تور قطر ‏قرار دهیم. 
کشور قطر در جنوب خلیج فارس و در قسمت شرقی شبه جزیره عربستان ‏واقع شده است و از جنوب دارای مرز مشترک با کشور عربستان صعودی ‏است و از شمال، شرق و همچنین غرب به دریای خلیج فارس راه دارد. این ‏کشور زیبا و توریستی در یک دشت و صحرای خشک و صاف قرار دارد و ‏شهر های آن عبارتند از وکره، خور، دخان، زباره، شمال، مسیعید، رأس لفان.   همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/4/13:: 5:44 عصر     |     () نظر

کشور هند با تاریخ و تمدنی باستانی یکی از کشورهایی است که توریست های زیادی که با تور هند سفر می کنند را در خود جای میدهد. تاریخ این کشور به 3000 سال قبل از میلادی باز می گردد، ایرانیان بر فرهنگ و تاریخ این کشور بی تاثیر نبوده اند زیرا 800 سال زبان فارسی بر مردم هند تسلط داشته و تغییرات زیادی بر آداب و رسوم و فرهنگ هند گذاشته است. هند با مساحتی بیش از 3 میلیون کیلومتر مربع هفتمین کشور بزرگ جهان است، پایتخت این کشور شهر دهلی نو بوده بزرگ ترین شهر نیز بمبئی می باشد که گردشگران تور هند از این دو شهر بیشتر بازدید می کنند. کشور هند بیشترین بخش شبه قاره هند و جنوب آسیا را در برگرفته است. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/4/10:: 2:19 عصر     |     () نظر

آب و هوای آفریقای جنوبی در هر زمان از سال مطبوع است. اما فصل زمستان برای سفر گردشگران تور آفریقا مناسب تر می باشد. البته گردشگران تور آفریقا توجه داشته باشند که فصل زمستان در آفریقای جنوبی مصادف با فصل بهار و تابستان در ایران است. زمستان در آن جا در اوایل فروردین ماه آغاز می شود. میانگین دما در آفریقای جنوبی در حدود 8 تا 30 درجه سانتیگراد در نوسان است.
بعضی از روز های تابستان بسیار گرم است، اما مشکلی برای گردشگران تور آفریقا به وجود نمی آورد زیرا گرمای آن طاقت فرسا نیست.آفریقای جنوبی که از سواحل چشم نواز و زیبایی برخوردار است، تفرجگاه مناسبی برای علاقه مندان به دریا و بالاخص گردشگران تور افریقا می باشد. آفریقای جنوبی کشوری است با دشت های پهناور، که در آن بوته زار ها و علفزار ها به مراتب بیش از جنگل ها است. دشت های سبزه پوش آن را فلد (Veld) می نامند. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/4/10:: 2:18 عصر     |     () نظر

جزیره ی آرام و نیلگون تور کیش دارای تفریحات بسیار زیادی است، اما به دلیل موقعیت و آب های آرام سواح آن، محبوب ترین تفریحات آن تفریحات دریایی است. از جمله تفریحات دریایی تور کیشمی توان به غواصی، جت اسکی، ماهیگیری، فلای بورد، اسکی روی آب و... اشاره کرد، که در میان مسافران از محبوبیت ویژه ای برخوردارند. اما ناگفته نماند که تفریحات کیش به بخش دریائی آن خلاصه نمی شوند. شما می توانید شاهد انواع و اقسام تفریحات هوائی و زمینی باشید که تنوع آنها شما را برای انتخاب گیج کند.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/4/7:: 11:30 صبح     |     () نظر

این نکته جالب توجه است که برای اطلاع دادن به متقاضیان نمی توان تور ها را در روزنامه و یا مجله چاپ کرد زیرا زمان چندانی برای این کار نیست و به همین دلیل به صورت پیامک و یا از طریق شبکه های اجتماعی، این کار انجام می گیرد. تور لحظه آخری از نظر خدمات و امکانات هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارد. طبق قانون هیچ امکانی نباید به دلیل ارزان بودن تور، برای مشتری محدود شده باشد. در سایت لحظه آخر می توانید از به روز ترین و به صرفه ترین تور لحظه آخری مطلع شوید زیرا که سایت لحظه آخر، هر روزه تمام تور های لحظه آخری را توسط کارشناسان تیم لحظه آخر به روز رسانی می کند و شما به راحتی می توانید با بهره بردن از این امکانات سفری بسیار خوش و با قیمتی مناسب را انتخاب کنید.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/4/7:: 11:29 صبح     |     () نظر
<      1   2   3      >