سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادری با بدکاران، از بزرگ ترین حماقت هاست. [امام علی علیه السلام]
تور لحظه آخری

سن پترزبورگ یکی از بزرگترین شهرهای روسیه می باشد و از نظر مساحت جغرافیایی بزرگترین مساحت را بعد از مسکو دارد و دومین شهر از این نظر در روسیه است، در تور سن پترزبوگ می توان از اماکن تفریحی و جاذبه های گردشگری هم چون کلیساها ، مجسمه ها ، قصر ها و دیگر جاهای دیدنی نام برد. در صورت پیدا نکردن تور مورد نظر به قسمت تور روسیه مراجعه فرمائید. 
دستور ساخت این شهر را در سال 1703 پتر کبیر صادر کرد که تا سال 1919 به عنوان پایتخت روسیه برای گردشگران تور سن پترزبورگ شناخته شده بود. البته از ابتدا این شهر را به این نام نمی خواندند ، سه بار نام سن پترزبورگ تغییر کرد و در آخر هم به اسم اولیه خود در سراسر دنیا شهرت یافت. 
در ابتدای ساخت این شهر چندین مهندس و افراد مجرب از کشورهایی مثل: ایتالیا و فرانسه دعوت شدند تا بتوانند به کمک یکدیگر این چند جزیره را تبدیل به یک شهر زیبا کنند که با توجه به علم و امکانات آن زمان بسیار هم موفق بوده اند. با ساخت چندین پل عظیم و جاده های طویل توانستند دسترسی به بیشتر نقاط پترزبورگ را سهل و آسان کنند. پتروپاولوکس ، بنای قلعه ای شکل با 6 دژ اولین سازه ای بود که مهندسین در این شهر ساختند که تا به امروز از آن برای گردشگران تور سن پترزبورگ مرمت و حفظ کرده اند. 
قدمت این شهر به قرن هجدهم میلادی باز می گردد که 250 سال پایتخت روسیه بوده است. گردشگران عزیز تور سن پترزبورگ جالب است بدانید این شهر شمالی ترین شهر دنیا می باشد که جمعیت آن طبق آمار های اخیر 5 میلیون نفر می باشد. با توجه به این که این شهر دارای 45 جزیره و 50 رودخانه و آبشار می باشد ، برخی از اهالی آن را ونیز می خوانند که برای مسافرین تور سن پترزبورگ بسیار جالب به نظر می رسد.لازم به ذکر است که در شهر سن پترزبورگ نیمی از سال آب و هوایی زمستانی همراه با بارش برف سنگین همراه است که این امر می تواند باید برای گردشگران تور سن پترزبورگ مهم باشد که بتوانند تصمیم بگیرند چه زمانی علاقه به سفر به این شهر یخبندان را دارند. 
پترزبورگ بیش از 80 پل دارد که 25 عدد از آن ها متحرک می باشد و هنگام باز یا بسته شدن آن ها علاوه بر گردشگران تور سن پترزبورگ بقیه مردم هم به تماشا می پردازند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور سن پترزبورگ به سایت لحظه آخر مراجعه کنید


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 96/12/27:: 4:50 عصر     |     () نظر