سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر نیکوترین این امّت از کیفر خدا ایمن مباش که خداى سبحان فرموده است : « از کیفر خدا ایمن نیستند ، مگر زیانکاران » و بر بدترین این امت از رحمت خدا نومید مگرد . که خداى سبحان فرموده است : « همانا از رحمت خدا نومید نباشند جز کافران » . [نهج البلاغه]
تور لحظه آخری

باتومی شهری بندری بر کرانه دریای سیاه و در کشور گرجستان است و در جنوب غربی گرجستان و در ساحل دریای سیاه واقع شده است و از طریق این بندر ارتباطات تجاری و مسافرتی خود را با قاره اروپا ودیگر قاره ها انجام می دهد.باتومی را می توان یکی از زیباترین و توریست پذیرترین بنادر و شهر های قفقاز نامید. 

دولت گرجستان در سال های اخیر با برنامه ریزی های توریستی عالی شهر باتومی را با تمام زیبایی های این شهر به دنیا معرفی کرده است.خصوصا تور باتومی طرفداران زیادی را در بین مسافران ایرانی به دست آورده است.یکی از پرطرفداراترین جاذبه های تور باتومی ساحل دریا و بلوار اصلی شهر می باشد. 

از دیگر جاذبه های گردشگری باتومی که گردشگران را ترغیب می کند که تور باتومی را برای سفر خود انتخاب کنند می توان به قلعه باستانی گونیو آپاپساروس، ز Makhuntseti ، باغ گیاه شناسی، پارک دلفینها، آکواریوم باتومی ، مسجد قدیمی ، کلیساهای ارتودکس و ارمنی و کاتولیک، پارک آبی، پارک 6 می و دریاچه نوریگلی Nurigeli اشاره کرد. 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/10/1:: 4:17 عصر     |     () نظر