سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش فقط سه گونه است : آیه ای استوار یا قانونی عادلانه و یا سنّتی پایدار و جز آن تنها فضیلت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
تور لحظه آخری
در این بخش از سایت قصد داریم اطلاعاتی کلی در رابطه کشور آلمان در ‏اختیار گردشگران تور آلمان همچنین کاربران سایت لحظه آخر قرار دهیم. آلمان یکی از کشور های اروپایی می باشد که به سبب دارا بودن جاذبه ‏های فراوان سالانه میزبان تعداد زیادی توریست از اقسی نقاط جهان است ‏و ایرانیان زیادی هم در سال های اخیر با تور آلمان به این کشور سفر می ‏کنند. 
نام رسمی کشور آلمان جمهوری فدرال آلمان است و این کشور پس از ‏پایان جنگ جهانی دوم به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شد. اگر شما ‏نیز قصد سفر با تور آلمان را دارید باید بدانید که شهر برلین پایتخت این ‏کشور است و زبان رسمی این کشور آلمانی است، مردم نیز به این زبان ‏صحبت می کنند و لازم به ذکر است که اغلب آن ها به زبان انگلیسی هم ‏مسلط اند همچنین خوب است بدانید دین اغلب مردم کشور آلمان ‏مسیحیت می باشد  همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/4/26:: 5:41 عصر     |     () نظر

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه می باشد که دارای موقعیت خوب از نظر تجاری ، صنعتی و بندری می باشد. شهر ازمیر دانشگاه های خوب و با اعتباری دارد که بهترین آن دانشگاه صنعتی ازمیر می باشد. 
شهر تور ازمیر یکی از جاذبه های گردشگری خوب کشور ترکیه می باشد که در سراسر جنوب آن ساحل زیبا و ماسه ایی دارد. 
ازمیر ترکیه آب و هوای مدیترانه ای دارد که دارای چهار فصل می باشد که تابستان های گرم و زمستان های سرد و فصل بهار آب و هوای متوسط و در بهار آب و هوای بسیار خوبی دارد. بیشترین توریست ها در فصل تابستان به این شهر زیبا می آیند. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/4/24:: 3:0 عصر     |     () نظر

شهر چشمه یکی از شهر های توریستی می باشد که در استان ازمیر کشور ترکیه واقع شده است. این شهر به سواحل آفتابی و چشمه های آب درمانی معروف است اگر به آفتاب گرفتن در کنار آب های دریای اژه علاقه مند هستید سفر با تور چشمه بهترین انتخاب برای شما می باشد. آب و هوای مدیترانه ای این شهر و همچنین وزش باد های شمالی باعث شده تا شما در تمام فصول بتوانید به شهر چشمه سفر کرده و از هوای مطبوع و طبیعت این شهر لذت ببرید. شهر چشمه از لحاظ تاریخی هم حائز اهمیت است و شما می توانید در سفر با تور چشمه علاوه بر بازدید از سواحل زیبا و بکر این شهر از اماکن تاریخی آن هم دیدن کنید برخی از این اماکن تاریخی عبارتند از بندر اریسرال (erythral)، قلعه چشمه و غیره.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/4/24:: 2:59 عصر     |     () نظر

شهر تور پاتایا در کشور تایلند که در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد. شهر پاتایا در فاصله 165 کیلومتری و در جنوب شرقی شهر بانکوک قرار دارد. شهر پاتایا به دلیل وجود باره‌ها و انواع محلات تفریحات شبانه ( دیسکو پاتایا )دارای مشهوریتی جهانی است. 
در طی سال هایی که ویتنام درگیر جنگ بود، تعدادی از سربازان آمریکایی برای استراحت و دوری از فضای جنگ، به پاتایا و سواحل پاتایا می رفتند. از آنجا که این شهر بسیار آرام و زیبا بوده است آنها این شهر را به بقیه نیز معرفی کردند و خیلی زود پاتایا به عنوان یکی از شهرهای زیبای دنیا معرفی شد و گردشگران فراوانی را به سمت خود جذب کرد. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/4/17:: 3:45 عصر     |     () نظر

قابل توجه گردشگران تور ژاپن ، این کشور کاملا در آب محصور بوده که با مرز های آبی خود با کشور های کره جنوبی ، کره شمالی ، چین و روسیه همسایه می باشد.
برای اطلاعات بیش تر گردشگران تور ژاپن ، این کشور با مساحت 378000 کیلومتر مربع جمعیتی برابر با 12 میلیون نفر را در خود جای داده است که به عنوان دهمین کشور پر جمعیت جهان شناخته شده است.توکیو پایتخت کشور ژاپن می باشد که با جمعیت 35 میلیون نفری خود به عنوان گران ترین و بزرگ ترین پایتخت های جهان به شمار می رود.
گردشگران تور ژاپن مطلع باشند که مردم ژاپن کشورشان را به نیپون کوکو نیز خطاب می کنند که به معنای خاستگاه خورشید است.باستان شناسان طبق تحقیقات خود سابقه ی سکونت انسان ها در این کشور را به دوران پارینه سنگی نسبت داده اند.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/4/17:: 3:42 عصر     |     () نظر
   1   2   3      >