سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل کننده بی بصیرت، مانند رونده دربیراهه است . هر چه تندتر رود از مقصد دورتر شود [امام صادق علیه السلام]
تور لحظه آخری

کشور تور تایوان متشکل از چندین مجمع الجزایر است که در قسمت شرقی آسیا و در جنوبی سرقی چین واقع شده است. پایتخت تایوان تاپیه نام دارد که در این شهر، شما می توانید طلاقی فرهنگ غنی 300 ساله تایوان و مدرنیته را به راحتی حس و مشاهده کنید. تقریبا 75 درصد از مساحت جزیره را مناطق سخت و کوهستانی پوشانده اند و تنها یک سوم از این مساحت را دشت های صاف و هموار شامل می شوند، که اکثریت جمعیت کشور در این منطقه زندگی می کنند. به عبارت دیگر می توان گفت که برای زندگی کردن بخش غربی جزیره دارای ازدحام جمعیت بیشتری است نسبت به بخش شرقی آن و اکثریت مردم در جلگه غربی جزیره سکنی گریده اند. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/29:: 5:43 عصر     |     () نظر

کشور لبنان که به عنوان یک جمهوری در دنیا شناخته می شود، در قسمت غربی قاره ی آسیا قرار گرفته است و نیم بیشتر آن کوهستانی و مرتفع می باشد. لبنان با کشور های روسیه و اسرائیل همسایه بوده و در کنار دریای مدیترانه جای خوش کرده است. پایتخت لبنان شهر زیبای بیروت می باشد، که در گذشته به پاریس خاورمیانه شهرت داشته است. اما پس از وقوع جنگ، این شهر صدمات بی شماری را متحمل شد. امروزه پس از بازسازی های انجام شده بر روی زیر ساخت های شهر، مردم دنیا لقب عروس خاورمیانه را به بیروت داده اند و این عروس زیبا سالانه گردشگران بسیاری را به سمت تور لبنان می کشاند. این کشور کوچک، بر خلاف مساحت اندک خود، محبوبیت بسیاری در دنیا دارد و سالانه عده ی زیادی با تور لبنان به این بهشت کوچک سفر می کنند. اما یکی از نکات جالب م مهم لبنان این است که بر خلاف مساحت اند دارای بیش از هجده نوع دین رسمی می باشد. با این وجود می توان گفت که نیم بیشتر مردم مسلمان اند و نیم دیگر آنها پیروی مسیح اند، که خود به فرقه های گوناگونی تقسیم می شوند. در این میان لبنان جزء محدود کشور هایی است که شهروندان خود را در زمینه ی پیروی از ادیان آزاد می گذارد و در مقام نخست جدول خوش می درخشد. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/29:: 5:42 عصر     |     () نظر

سن پترزبورگ یکی از بزرگترین شهرهای روسیه می باشد و از نظر مساحت جغرافیایی بزرگترین مساحت را بعد از مسکو دارد و دومین شهر از این نظر در روسیه است، در تور سن پترزبوگ می توان از اماکن تفریحی و جاذبه های گردشگری هم چون کلیساها ، مجسمه ها ، قصر ها و دیگر جاهای دیدنی نام برد. در صورت پیدا نکردن تور مورد نظر به قسمت تور روسیه مراجعه فرمائید. 
دستور ساخت این شهر را در سال 1703 پتر کبیر صادر کرد که تا سال 1919 به عنوان پایتخت روسیه برای گردشگران تور سن پترزبورگ شناخته شده بود. البته از ابتدا این شهر را به این نام نمی خواندند ، سه بار نام سن پترزبورگ تغییر کرد و در آخر هم به اسم اولیه خود در سراسر دنیا شهرت یافت. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/25:: 5:25 عصر     |     () نظر
شهر باستانی پکن که با زبان محلی بیچینگ خوانده می شود، یکی از کلان شهر های کشور جمهوری خلق چین بوده و در واقع پایتخت آن می باشد. ما در این مقاله از وبسایت لحظه آخر قصد داریم اطلاعات مفیدی درباره موقعیت جغرافیایی، آب و هوا، زبان، دین، جاذبه های گردشگری و غیره این شهر در اختیار گردشگران تور پکن قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.
شهر پکن یکی از 6 شهر باستانی کشور چین است و همچنین قلب سیاست، فرهنگ، تجارت و آموزش این کشور محسوب می شود. شهر پکن جز پر جمعیت ترین شهر های دنیا بوده و پس از کلان شهر شانگهای، پر جمعیت ترین شهر جمهوری خلق چین می باشد. شهرت این شهر در جهان باعث شده همه ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری تور پکن را برای سفر انتخاب کنند.
همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/25:: 5:24 عصر     |     () نظر

یونان از کشورهای جنوب شرقی قاره اروپا و در محل اشتراک سه قاره آفریقا، آسیا و اروپا قرار گرفته است. این کشور مرزهای مشترک زیادی دارد به طور مثال از قسمت شرقی کشور با ترکیه و از سوی شمال این کشور با مقدونیه آلبانی و بلغارستان هم مرز می باشد. این کشور به زبان پارسی، یونان خوانده می شود که علت آن به خاطر منطقه ای به نام ایونیا واقع در آسیا صغیر می باشد. به طور کلی یونان به واسطه میراث فرهنگی، آثار تاریخی و تمدن چند هزار ساله در بین گردشگران تور یونان شهرت دارد. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ایمان نعمتی 97/2/23:: 2:36 عصر     |     () نظر
   1   2   3   4   5   >>   >